09-12-2024, 00:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2024, 00:23 AM ja muutjaks oli nastik.)
Eelmisel nädalal mõtles üks siiani meid rahaliselt ja varustusega toetanud kaasfoorumlane, et ta võtaks endale ka ühe remondiprojekti. Välja valis ta selleks Sorento, mille asukoht oli Muhus. Laupäeval käisin vaatamas ja tundus täitsa viisakas masin. Esidiffer lekkis nagu lubatud ja vahekast rapib.
Hinnaks leppisime kokku 750.- pluss 100.- teised rehvid velgedel. Auto eest maksis ksf nii et MTÜ kontol see ei kajastu.
Võtsin nelikveo kaitsme välja ja sõitsin autoga kõige pealt Saaremaale. Pühapäeval, ehk täna võtsin esikardaani alt ära, doonorilt eemaldasin esidifri ja teise esikardaani, tuvastasin, et sama koodiga vahekasti meie varuosalaos ega doonoritel ei ole. Olemas on 2tk 3C210, 1tk 4C111 ja 1tk 3C100. Vaja oleks 4C210. Mis on 3C210 ja 4C210 vahe seda ma küll öelda ei oska aga igaks juhuks oleme vahetanud ikka sama koodiga kastide vastu. Otsingud käivad ja lootust on.
Mõtlesin veel eemaldada veovõllid aga peale natukest mõtlemist sain aru, et neid päris ära võtta ei saa. Võimalik oleks pooleks teha või pooleks saagida. Igatahes jäid need külge ja õhtul sõitsin Tallinna. Poolel teel Ristis hakkas esidiffer kahtlast häält tegema. Ilmselt oli selleks ajaks sealt prao kaudu õli lahkunud. Võtsin natuke hoogu maha. Kohale jõudsime kenasti ja otse ksfi garaaži, kus ta saab juba ise edasi tegutseda.
Hinnaks leppisime kokku 750.- pluss 100.- teised rehvid velgedel. Auto eest maksis ksf nii et MTÜ kontol see ei kajastu.
Võtsin nelikveo kaitsme välja ja sõitsin autoga kõige pealt Saaremaale. Pühapäeval, ehk täna võtsin esikardaani alt ära, doonorilt eemaldasin esidifri ja teise esikardaani, tuvastasin, et sama koodiga vahekasti meie varuosalaos ega doonoritel ei ole. Olemas on 2tk 3C210, 1tk 4C111 ja 1tk 3C100. Vaja oleks 4C210. Mis on 3C210 ja 4C210 vahe seda ma küll öelda ei oska aga igaks juhuks oleme vahetanud ikka sama koodiga kastide vastu. Otsingud käivad ja lootust on.
Mõtlesin veel eemaldada veovõllid aga peale natukest mõtlemist sain aru, et neid päris ära võtta ei saa. Võimalik oleks pooleks teha või pooleks saagida. Igatahes jäid need külge ja õhtul sõitsin Tallinna. Poolel teel Ristis hakkas esidiffer kahtlast häält tegema. Ilmselt oli selleks ajaks sealt prao kaudu õli lahkunud. Võtsin natuke hoogu maha. Kohale jõudsime kenasti ja otse ksfi garaaži, kus ta saab juba ise edasi tegutseda.