Eile, 13:42 PM
Ukraina päevik jätkub.
Mazda sai eile veel hoolduse. Ja jukerdama hakkas tagaluugi sulgur. Põgusalt vaatan, kas saab parandada, et viimased peale- ja mahalaadimised enne kasti amputeerimist libedamalt läheks.
Õhtul tuli Lvivis paks lumi maha teehooldajate jaoks täpselt sama ootamatult kui Eestis asi käib.
Päris "põnev" oli suverehvidega humanitaarkaubikut läbi linna roolida. Ja siin on tõusud järsud. Ühel rekkade ja busside poolt ära poleeritud künkal ei saanudki enam kohalt. Automaatkast ja kolksvaageni vahva veojõukontroll, mis pidurdab libisevat ratast seni kuni auto välja sureb...
Kuskilt ilmus kolm ambaali ja andsid vajaliku tõuke liikumasaamiseks. Ülejäänud teekond läbi linna läks lihtsalt. Kahe foori all hüppasin ise autost välja ja lükkasin enda ees kaapiva tagaveduse mersu liikvele.
Täna ladusin kaubiku NovaPoshtasse eri sihtkohtadesse tühjaks ja tõin maalri juurest ära Hiluxi, millest saab mu järgmine patsient.
Mazda sai eile veel hoolduse. Ja jukerdama hakkas tagaluugi sulgur. Põgusalt vaatan, kas saab parandada, et viimased peale- ja mahalaadimised enne kasti amputeerimist libedamalt läheks.
Õhtul tuli Lvivis paks lumi maha teehooldajate jaoks täpselt sama ootamatult kui Eestis asi käib.
Päris "põnev" oli suverehvidega humanitaarkaubikut läbi linna roolida. Ja siin on tõusud järsud. Ühel rekkade ja busside poolt ära poleeritud künkal ei saanudki enam kohalt. Automaatkast ja kolksvaageni vahva veojõukontroll, mis pidurdab libisevat ratast seni kuni auto välja sureb...
Kuskilt ilmus kolm ambaali ja andsid vajaliku tõuke liikumasaamiseks. Ülejäänud teekond läbi linna läks lihtsalt. Kahe foori all hüppasin ise autost välja ja lükkasin enda ees kaapiva tagaveduse mersu liikvele.
Täna ladusin kaubiku NovaPoshtasse eri sihtkohtadesse tühjaks ja tõin maalri juurest ära Hiluxi, millest saab mu järgmine patsient.