16-12-2024, 09:23 AM
Hiluxist kanderaamikandja ehitamine õnnestus.
Nagu ksf Wagoneer trimmis Galloperi rattakoopaid, tuli mul leida võimalus Hiluxi põrandat 12cm laiendada, et kaks kanderaami kõrvuti mahuks.
Lähteülesanne sisaldas ka keevitamiskeeldu, pidi kaua aega minema ja liiga hea saama ja korralik keevitus pidavat ka üleüldse puuduma. Aga neediliimi remont on meil ju käpas. No problem.
Saagisin siis koobaste siseküljed maha, äralõigatud osa keskmise, ühes suunas sirge osa neetisin ülekattega allesjäänud koopa külge, alumine serv sai põrandaga seotud nurkraua abil. Kena. Ainult neli kumerat rattakoopa nurka vaja veel valmis voolida.
Sirgest plekist vigurite pinnimine olnuks jälle suur ajakulu ja läksin ostsin hoopis kohalikust ehituspoest nelja kumera nurga komplekti, teise nimetusega GN-nõu.
Sealt saadud tükid sobisid hästi ja punusin koopad kokku. Kolekäsitöö varjasin hiljem isolatsioonimatiga.
Kuudipõrandale läks ka kiht fooliumiga isolatsioonimatti ja selle peale kaks kanderaamialust.
Kõlab lihtsalt, aga tegelikult jätkus seda mõõtmist, sobitamist, lõikamist ja kruvimist kaheks päevaks.
Kiire abi kuulsust on ka kogunenud. Garaažist tuiskas läbi üks John Bulli poeg, kellel Zaporižžje tee ees, aga sigaretisüütaja ei anna nutiseadmete jaoks voolu.
Tuvastasime, et kolmest 12V pesast üks on tõesti tuksis. Samuti on tuksis kodaniku isiklik laadija ja kaks ülejäänud pesa tegelikult töötavad.
Ahjaa, see varemmainitud kardaan sai ka oma kohale ja enam auto kiirendades- aeglustades ei kolksu.
Ja möödunud püha Nikolause ja saabuvate jõulude puhul jäid kohalikku töökoja efektiivsust tõstma tõhus tungraud ja pukipaar, mis vanarauafondi abil ostetud.
Nagu ksf Wagoneer trimmis Galloperi rattakoopaid, tuli mul leida võimalus Hiluxi põrandat 12cm laiendada, et kaks kanderaami kõrvuti mahuks.
Lähteülesanne sisaldas ka keevitamiskeeldu, pidi kaua aega minema ja liiga hea saama ja korralik keevitus pidavat ka üleüldse puuduma. Aga neediliimi remont on meil ju käpas. No problem.
Saagisin siis koobaste siseküljed maha, äralõigatud osa keskmise, ühes suunas sirge osa neetisin ülekattega allesjäänud koopa külge, alumine serv sai põrandaga seotud nurkraua abil. Kena. Ainult neli kumerat rattakoopa nurka vaja veel valmis voolida.
Sirgest plekist vigurite pinnimine olnuks jälle suur ajakulu ja läksin ostsin hoopis kohalikust ehituspoest nelja kumera nurga komplekti, teise nimetusega GN-nõu.
Sealt saadud tükid sobisid hästi ja punusin koopad kokku. Kolekäsitöö varjasin hiljem isolatsioonimatiga.
Kuudipõrandale läks ka kiht fooliumiga isolatsioonimatti ja selle peale kaks kanderaamialust.
Kõlab lihtsalt, aga tegelikult jätkus seda mõõtmist, sobitamist, lõikamist ja kruvimist kaheks päevaks.
Kiire abi kuulsust on ka kogunenud. Garaažist tuiskas läbi üks John Bulli poeg, kellel Zaporižžje tee ees, aga sigaretisüütaja ei anna nutiseadmete jaoks voolu.
Tuvastasime, et kolmest 12V pesast üks on tõesti tuksis. Samuti on tuksis kodaniku isiklik laadija ja kaks ülejäänud pesa tegelikult töötavad.
Ahjaa, see varemmainitud kardaan sai ka oma kohale ja enam auto kiirendades- aeglustades ei kolksu.
Ja möödunud püha Nikolause ja saabuvate jõulude puhul jäid kohalikku töökoja efektiivsust tõstma tõhus tungraud ja pukipaar, mis vanarauafondi abil ostetud.