17-12-2024, 12:59 PM
(17-12-2024, 11:26 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:Siin võib seda asja mitme külje alt vaadata. Tundub nagu oleksid need rohelised inimesed, kes seadustele nõu annavad, natuke piiratud mõtlemisulatusega. Just nimelt selles vaates, et kui asfaltplatsi, betoonplatsi või suisa garaaži ehitama hakata, siis kaob ju suur hulk elusloodust ära. Lokaalne reostus ühest autost: mõni liiter õli kui täitsa puruks läheb - kui kaugele see jõuab enne kui mikroorganismid kõik nahka panevad? Platsi või garaaži ehitusel tekib aga päris oluline häiring, lisaks ehitusmasinate poolt õhku saadetud fossiilkütuse põlemisel reostav süsihappegaas, veeaur ja mõned tahmaosakesed. Seesama masin/masinad kuluvad garaaži tegemise käigus ja nii on õige pea uusi vaja... Teisest küljest, äkki muretseb seadusandja majanduse käigushoidmise pärast: Platsi/garaaži ehituseks on vaja ju ressursse, seda toodavad vabrikud ja neis sebivad töötajad, müüvad poed ja impordivad maaletoojad, ehk saab mõni ehitusettevõtjagi tööd?!(16-12-2024, 23:25 PM)peedu. Kirjutas: Ajaloolise väärtusega sõidukeid tuleb hoiustada sademe- ja vedelikukindla pinnakattega rajatises, et vältida keskkonnahäiringut.
Kahjuks kõige suurem "keskonnahäiring" tekib kohe peales seda kui iga "museaali" jaoks uue garaazi ehitus käima läheb. Emake loodus kannatab ka selle tohutu reostuse ära, aga lihtsam oleks asjadel olla nagu ennem, ehk siis las seisab lihtsalt põllu peal ja paar tilka õli aastas on kökimöki kõige selle asemel...
Ma ei viitsi siin täpsustada mis siis juhtub jne. See võtaks terve lehekülje...
T.
Ma mõtlen, et inimene nagunii kaugeneb loodusest ajapikku, äkki on stsenaarium selline, et praegu kästakse auto alla garaaž teha, siis kõik teed asfalteerida, siis kõik jalgrajad asfalteerida, siis kõik hoovialad asfalteerida. Ikka selles kartuses, et äkki satub muidu inimese tegevusena loodusesse mingi reostus.
Do'nt panic