31-12-2024, 10:10 AM
Tolle Muhu saatusest paar pilti.
Vahekastist said rupskid ilma suurema austuseta välja kisutud ja ülejäänule korralik läbiotsimine igasugu jäänustest:
Üks vedru, mille nimi on clutch spring oli mööda kasti laiali ja mitmel pool vahel. Samuti plastseib katki. Isevärki vedru osakoodiga 1900.156.006 ei paistnud enam varuosa kujul ilma peal leiduvat. Õnneks üks hea inimene loovutas mõlemad oma puutumatust tagavarast.
Sellises kavalas kohas peidus oma munadega taldriku all:
Ja kokku tagasi. Kettad vanast puhtaks ja värske õliga kokku. Üks millimeetrine peiliseib ka vahele asendama tagumise pulsiratta kulunud osa.
Ega ta päris hea ei saanud, lontis keti asemele oleks tulnud oodata uut poole jaanuarini ja tolle kolme muna vastus, millele siis kui vaja elektromagnetiga pidurit pannakse, keerab tänu kulunud ketastele ka veidi liiga palju. Eks sõidukatse näitab, kas kõlbab sepik või tuleb sai teha. Halvemal juhul uuesti alt ja laiali. Alumise friktsiooni alla kulumise kompensatsiooniks mingi rõngas, uus kett ja kulunud plastseibi saab tänapäeval vast hoopis prinditud originaalpaksuses.
Jõuluvana oli helde, kuna polnud ammu selle Sorentoga kokku sattunud:
Kummaline garaaž on, alatasa käib mingi iludusvõistlus
ja paaritamine...
Katseliselt on kindlaks tehtud, et tulemus on parem, kui sildades on võrdsed peaülekanded. Peetis 3,333 asemele leidus varuosapangast samasugust ainult lülitatava difri korpuses, mis ilmselt töötab koos 4WD vahekastiga. AWD vahekasti juurde kuulub tavaline mittelülitatav differ ja tuli tigu+taldrik sellisesse ringi tõsta. Tuleb tunnustada tootja täpsust - hambumus sai ilma täiendava regullita väga hea. Crush sleeve laagrite vahel (masintõlkes meie kaunisse ja raskesti omandatavasse keelde 'purusta käis'
) saab millimeetrise peiliseibi alla ja läheb taaskasutuses jälle pinget pakkuma.
Vahekastist said rupskid ilma suurema austuseta välja kisutud ja ülejäänule korralik läbiotsimine igasugu jäänustest:
Üks vedru, mille nimi on clutch spring oli mööda kasti laiali ja mitmel pool vahel. Samuti plastseib katki. Isevärki vedru osakoodiga 1900.156.006 ei paistnud enam varuosa kujul ilma peal leiduvat. Õnneks üks hea inimene loovutas mõlemad oma puutumatust tagavarast.
Sellises kavalas kohas peidus oma munadega taldriku all:
Ja kokku tagasi. Kettad vanast puhtaks ja värske õliga kokku. Üks millimeetrine peiliseib ka vahele asendama tagumise pulsiratta kulunud osa.
Ega ta päris hea ei saanud, lontis keti asemele oleks tulnud oodata uut poole jaanuarini ja tolle kolme muna vastus, millele siis kui vaja elektromagnetiga pidurit pannakse, keerab tänu kulunud ketastele ka veidi liiga palju. Eks sõidukatse näitab, kas kõlbab sepik või tuleb sai teha. Halvemal juhul uuesti alt ja laiali. Alumise friktsiooni alla kulumise kompensatsiooniks mingi rõngas, uus kett ja kulunud plastseibi saab tänapäeval vast hoopis prinditud originaalpaksuses.
Jõuluvana oli helde, kuna polnud ammu selle Sorentoga kokku sattunud:
Kummaline garaaž on, alatasa käib mingi iludusvõistlus
ja paaritamine...
Katseliselt on kindlaks tehtud, et tulemus on parem, kui sildades on võrdsed peaülekanded. Peetis 3,333 asemele leidus varuosapangast samasugust ainult lülitatava difri korpuses, mis ilmselt töötab koos 4WD vahekastiga. AWD vahekasti juurde kuulub tavaline mittelülitatav differ ja tuli tigu+taldrik sellisesse ringi tõsta. Tuleb tunnustada tootja täpsust - hambumus sai ilma täiendava regullita väga hea. Crush sleeve laagrite vahel (masintõlkes meie kaunisse ja raskesti omandatavasse keelde 'purusta käis'
