18-01-2025, 00:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2025, 00:25 AM ja muutjaks oli aatom.)
(13-01-2025, 18:09 PM)indreksirk Kirjutas: Soome "Tampere Seudun Mobilistien ry" ajakirjas "Hyrysysy" (4/2024) on järgmine kuulutus:
Jah, polegi neid väga Euroopas müügil, hetkel ei hakanud ühtki silma. Samas teistpool lompi see esimeses postituses viidatud kabrio (samaväärne selle indreksirk näidatuga) ei läinud kaubaks 2400$ (vist, ei leia enam) eest, min hind jäi saavutamata (ostakohe alla 8K).
Ideaalis mulle oleks sobinud kollektsiooni kabrio koos selle vanakooli puuteekraaniga, aga uuema spideoplokiga (vaakum fluorestsents). Aga kõike head kah ei saa.
Miks see auto üldse meeldima mulle hakkas, süüdlaseks youtube, mis kord viskas selle ette. Ja kõige rohkem meeldis just võimalus ise (või mehaanikul) ilma lisaseadmeta (kuigi ka see võimalus on olemas ALDL pistiku kaudu) diagnostikat teha, veakoodid nigu tänapäeval täht ja numbrid. Ei mingeid vilgukoode vm. See võimalus säilis ka 90/91 aasta masinatel, läbi spideoploki, aga mõistagi mitte enam nii mugavalt. Ja puutetundlik ekraan, olgu ta mis ta on, järgmisel kohal. Lisaks elektrooniliselt juhitud mootor (õhuhulga mõõtja, 2 väntvõlli asendi andurit jne), mis tõi kütusekulu enam-vähem mõistlikuks.
Paar fakti veel, neist teine teeb veelgi tähelepanuväärsemaks selle auto:
* See auto tehti lühendatud versioonina Buick Rivierast, jagades samu näidikupaneele jne. Aga sellist Rivierat hakati tootma juba 1986 aastal (koos puutetundliku ekraaniga).
* Reatta tootmiseks loodi uus tehas, mis tootis vaid Reattat. Peale seda aga hakati seal tootma mõnes mõttes kurikuulsat GM EV1-te, ehk esimest täiselektrilist (NiMn akudel) autot Usas