22-01-2025, 00:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2025, 00:01 AM ja muutjaks oli Telc.)
Eile sai Mazda kastikas alla põhjakaitse. Koodipidi tellitud ABS andur osutus paraku sobimatuks, sellega tuleb uus katse.
Et garaažipäev ei jääks lühikeseks, vahetasime T4 käigukasti õli, kontrollisime pidurid ja isandpauk võõpas happega üle kõik roostesed kohad. Buss näeb välja nagu tuulerõugetes laps, keda on briljantrohelisega töödeldud.
Ühe pisiasja pusisin veel korda. Nimelt oli ära kulunud tagurpidikäigu piiraja ja käik lülitus kangi alla vajutamata. Ainult aja küsimus, millal oleks keegi kuskil foori alt startides kangiga teinud "vasakule, ette" liigutuse ja hoogsalt tagurdanud.
Selle vältimiseks on käigukangi varre küljes üks klotsike, mille pealmine plastkate oli ära kulunud. Kangil nupp ja kate maha, klotsikesel polt lahti ning keerasin lihtsalt alumise külje pealmiseks. Nagu öeldakse - määrustikus pole ette nähtud, aga toimib.
Et garaažipäev ei jääks lühikeseks, vahetasime T4 käigukasti õli, kontrollisime pidurid ja isandpauk võõpas happega üle kõik roostesed kohad. Buss näeb välja nagu tuulerõugetes laps, keda on briljantrohelisega töödeldud.
Ühe pisiasja pusisin veel korda. Nimelt oli ära kulunud tagurpidikäigu piiraja ja käik lülitus kangi alla vajutamata. Ainult aja küsimus, millal oleks keegi kuskil foori alt startides kangiga teinud "vasakule, ette" liigutuse ja hoogsalt tagurdanud.
Selle vältimiseks on käigukangi varre küljes üks klotsike, mille pealmine plastkate oli ära kulunud. Kangil nupp ja kate maha, klotsikesel polt lahti ning keerasin lihtsalt alumise külje pealmiseks. Nagu öeldakse - määrustikus pole ette nähtud, aga toimib.