26-01-2025, 12:49 PM
Üks põhjusi miks seekord autod Kiievini vaid viisime oli ka see,et Transitil viskas minnes Poola lõpus sisse koleda ketiklõbina käivitades. Korra gaasi andes läks korda. Ehk pinguti lahkus. Või noh töötas kuidagi poolkõvalt. Sai siiski otsustatud,et riskime aga natuke lühema maaga. Õnneks pidas kenasti vastu ja tõi ka koju tagasi. Koju jõudes olin dilemma ees,et mis nüüd edasi. On ta ju teeninud vapralt üle 70000+km ilma eriliste viperusteta. Ja väärkoheldud on teda koledalt,aga ikka ja alati on koju toonud. Kuna tekkinud on korralik respect selle Transiti kohalt,siis otsustasin,et lasen Rivare Autos ketijooksu ja asjad ära vahetada. Ennetades küsimust,et miks ise seda lihtsat tööd ei tee,siis ma ei tunne ennast eriti kodus uuemate mootorite vallas ja reaalselt polnud ka aega. Kindlasti mõjutas remontimist ka tõik,et olin just uued uksed sinna ette skeemitanud ostes ühe doonor bussi. Kui alul tundus,et saan päeva lõpuks(müües maha veljed, reguleeritavad istmed ja viies bussi kuusakoskisse) uksed 100.- kohaliku eest,siis nii hästi ei läinud ja päeva lõpuks läksid kõik uksed kokku maksma 300.- Mis on ikkagi poole vähem kui ärikatelt ostes. Lisaks panin sisse ka polsterduse doonorilt mis muutis Transiti vägagi kasutatavaks ka siis kui peab taga istuma. Ja just enne viimast reisu sai ka damper rihmad ja rullikud vahetatud.
Rivares oli ka pädev inimene kes jootis jukerdava spidobloki üle,et ei peaks vahetevahel armatuuri kolkima,et näidikud töötaks. Kõik kokku siis 787.02 EUR Nüüd peab veel leidma üles mis esisillas koliseb ja selle ka korda tegema. Selle tööga vast saan ise hakkama. Ülevaatuse jaoks peab ka hallid uksed siniseks värvima,sest TÜV arvas,et hetkel ikka iiga palju halli. Transitiga seotud kulud lähevad omadest vahenditest kõik.
Rivares oli ka pädev inimene kes jootis jukerdava spidobloki üle,et ei peaks vahetevahel armatuuri kolkima,et näidikud töötaks. Kõik kokku siis 787.02 EUR Nüüd peab veel leidma üles mis esisillas koliseb ja selle ka korda tegema. Selle tööga vast saan ise hakkama. Ülevaatuse jaoks peab ka hallid uksed siniseks värvima,sest TÜV arvas,et hetkel ikka iiga palju halli. Transitiga seotud kulud lähevad omadest vahenditest kõik.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)