1956 aasta LR kütusepaagi taastamine
#10

Pildi järgi otsustades ei ole see paak keevitatav, kuna keevitus sulatab senise tina lahti. Lahtitulnud pinna puhastus, seejärel kasvõi koormarihmaga kokku tõmbamine ning väljastpoolt leegiga kuumutamine kuni tina ülessulamise ja uuesti hangumiseni tundub kõige mõistlikum. Alternatiiv on mitte midagi teha, kuna paagi kasutamist see tundu mõjutavat. 

Sisepinda mina ei puutuks. Igasugune puhastamine kahjustab muid pindu ka ning see "rebane" seal sõitmist ei mõjuta. 

Sõela teeb ka jootekolviga tutvust teinud inimene korda. See sõel peatab ikka palju rohkem kui üksnes toru ummistamine. 99% karburaatori tööd häirivatest osakestest hoiab see sõel kinni. 

Igatahes radiaatorite remondiga tegelenud inimesed võiks olla mõistlik suund.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: vaimel - 26-01-2025, 15:03 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: Naabrivana - 26-01-2025, 19:29 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: 13piisab - 26-01-2025, 22:44 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: Naabrivana - 27-01-2025, 11:11 AM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: Marko - 26-01-2025, 20:06 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: tõnn - 26-01-2025, 20:35 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: TeeTL - 27-01-2025, 02:07 AM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: Prii - 27-01-2025, 10:43 AM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: metsakohin - 27-01-2025, 15:51 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: vaimel - 27-01-2025, 20:30 PM
RE: 1956 aasta LR kütusepaagi taastamine - Autor: indreksirk - 27-01-2025, 17:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne