30-01-2025, 23:09 PM
Iga endast lugupidav Ukrainamaasturite töökoda soetas endale enne maksukirve kukkumist Tartu Sorento
Ostmine võttis ka omajagu aega ja kauplemist ja vaatamaskäimist. Omanik oli detsembri alguses veendunud, et 2K on masina eest õiglane hind, hoolimata auklikust raamist.
Vana-aasta õhtul siis said mu sõbrad omanikuga 1K juures kaubale ja veeretasid auto Peipsi äärest Tartusse.
Nüüd õnnestus lõpuks endal autoga kohtuda. Uus aku sai peale, uued rehvid alla (vanadel riie väljas) ja nüüd on juba viisakas masin.
Tõstuki peal käisin ka. Vahetada tuleb kõik stabika kondid, vahekasti tagumine simmer ja mõistagi tuleb klassikalistest kohtadest raami keevitada.
Kindlasti lisandub üllatusi, aga esmamulje oli meeldivalt positiivne.

Ostmine võttis ka omajagu aega ja kauplemist ja vaatamaskäimist. Omanik oli detsembri alguses veendunud, et 2K on masina eest õiglane hind, hoolimata auklikust raamist.
Vana-aasta õhtul siis said mu sõbrad omanikuga 1K juures kaubale ja veeretasid auto Peipsi äärest Tartusse.
Nüüd õnnestus lõpuks endal autoga kohtuda. Uus aku sai peale, uued rehvid alla (vanadel riie väljas) ja nüüd on juba viisakas masin.
Tõstuki peal käisin ka. Vahetada tuleb kõik stabika kondid, vahekasti tagumine simmer ja mõistagi tuleb klassikalistest kohtadest raami keevitada.
Kindlasti lisandub üllatusi, aga esmamulje oli meeldivalt positiivne.