06-02-2025, 00:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2025, 00:27 AM ja muutjaks oli Jesper.)
See ühe traadi otsas suhtlemine ei olnud tol ajal tegelikult enam eriline müstika, esiteks Canbus oli leiutatud ning standardina kokku lepitud (tootmisesse jõudis küll 90ndate alguse S-klassi Mercedeses), aga GM miskipärast ajas selle standardi evitamise asemel mõned aastad oma rida, tuues turule sellise standardi nagu GM Entertainment and Comfort bus. Tõenäoliselt sai Reatta selle esimeste hulgas, aga erinevalt muudest eksootilistest lahendustest leidis see siin kasutust ka 80ndate lõpu "tavalistes" autodes nagu mingid Cadillacid, Camaro, vist ka Corvette ja vbl mõni veel. Siis muidugi keegi gaasipedaali asendit või piduritulede signaali läbi nii toore tehnoloogia ei liigutanud, rohkem orienteeriti see sekundaarsetele mugavusvidinatele nagu raadiod jms. Aga kui selgus, et kõik toimib ja autod ei jooksegi kohe kokku, siis üsna kiiresti koliti ka igasugu tähtsamaid teemasid siini peale, nagu mootoriaju ja kastiaju suhtlus näiteks.
Niiet kui viktoriinil küsitakse, et milline tootja evitas esimesena Canbusi, siis sellel on kaks vastust - olenevalt kas küsimuses on see sõna suure või väikse tähega
Natuke lugemist ka sel teemal õhtuks: http://tomboynton.com/GMnetworks.pdf
Niiet kui viktoriinil küsitakse, et milline tootja evitas esimesena Canbusi, siis sellel on kaks vastust - olenevalt kas küsimuses on see sõna suure või väikse tähega

Natuke lugemist ka sel teemal õhtuks: http://tomboynton.com/GMnetworks.pdf