14-02-2025, 13:38 PM
Vahelduseks üks video, kuis seda 3.8L V6 mootorit lahatakse (saab ka automaattõlke eesti keelde panna). Tõsi, see on 3 põlvkond, mul esimese oma, aga sisu suht sarnane.
Balanssvõll on huvitavas kohas ja sisselaske tihend, mis istub mõlemal pool V kujus paistab olema põhjus, miks sellel mootoril vesi õliga kohtus.
Päris hirmutav, minu mootoril radiaator seest väga "rebane", teagi kui hästi jahutuskanalid toimivad.
Ja õli vast on mõistlik pluss kraadidega vahetada, siis näha, kas punni avamisel tuleb ka pisut vett või õli ainult (loodaks väga).
Balanssvõll on huvitavas kohas ja sisselaske tihend, mis istub mõlemal pool V kujus paistab olema põhjus, miks sellel mootoril vesi õliga kohtus.
Päris hirmutav, minu mootoril radiaator seest väga "rebane", teagi kui hästi jahutuskanalid toimivad.
Ja õli vast on mõistlik pluss kraadidega vahetada, siis näha, kas punni avamisel tuleb ka pisut vett või õli ainult (loodaks väga).