27-02-2025, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2025, 23:23 PM ja muutjaks oli Telc.)
Täna helistati võõralt numbrilt ja kuival hääletoonil kontrolliti, kas ikka mina olen toru otsas. Mõtlesin juba politsei või maksuameti peale, kuid võtsin siiski omaks, et mina olen mina.
Seejärel uuriti, kas ma tegelen autode Ukrainasse toimetamisega. Võtsin omaks sellegi, ise kiirelt nuputades, kas ja mis võib viimase viidud konvoi autodega valesti olla, et nii ametlikul toonil telefonikõne...
Siis selgus tõde - helistajal oli hoopistükkis üks Isuzu D-Max täitsa üle. Aastakese niisama seisnud, ühe, teise ja kolmanda pisiveaga. Hinnanumbriks 1500€.
Pika kabiiniga pikapi eest, mõtelge!
Ja juba mõni aeg varem oli üks meie toetaja teinud vihjeid, et ta tahaks toetada järgmist pikapi projekti. Need otsad said kokku ja kolmveerand tundi hiljem vahetas D-Max omanikku.
Raam viisakas, mittesuitsev mootor, loiku maha ei jätnud. Vigadest EGR veakoodiga mootorituli ja ABS tuli. Olulistest vigadest suur rooliloks.
Pisivigadest sai juba katkine juhiukse käepide plekikruviga kinni pandud ja piduritule pirn vahetatud.
Hiljemalt uuel nädalal peab hakkama käsi määrima - lisaks Isuzule on remondijärjekorras endiselt SSang. Sorento Peipsi2 läks vahepeal vahekastivõlurile külla, aga sellelgi saab veel raami keevitada ja piduritorusid vahetada nagu ikka.
Rebast jagub, aga erinevalt eelmisest Isuzust, sellel kuskilt näppu läbi ei lükka. Veel.
Seejärel uuriti, kas ma tegelen autode Ukrainasse toimetamisega. Võtsin omaks sellegi, ise kiirelt nuputades, kas ja mis võib viimase viidud konvoi autodega valesti olla, et nii ametlikul toonil telefonikõne...
Siis selgus tõde - helistajal oli hoopistükkis üks Isuzu D-Max täitsa üle. Aastakese niisama seisnud, ühe, teise ja kolmanda pisiveaga. Hinnanumbriks 1500€.
Pika kabiiniga pikapi eest, mõtelge!
Ja juba mõni aeg varem oli üks meie toetaja teinud vihjeid, et ta tahaks toetada järgmist pikapi projekti. Need otsad said kokku ja kolmveerand tundi hiljem vahetas D-Max omanikku.
Raam viisakas, mittesuitsev mootor, loiku maha ei jätnud. Vigadest EGR veakoodiga mootorituli ja ABS tuli. Olulistest vigadest suur rooliloks.
Pisivigadest sai juba katkine juhiukse käepide plekikruviga kinni pandud ja piduritule pirn vahetatud.
Hiljemalt uuel nädalal peab hakkama käsi määrima - lisaks Isuzule on remondijärjekorras endiselt SSang. Sorento Peipsi2 läks vahepeal vahekastivõlurile külla, aga sellelgi saab veel raami keevitada ja piduritorusid vahetada nagu ikka.
Rebast jagub, aga erinevalt eelmisest Isuzust, sellel kuskilt näppu läbi ei lükka. Veel.