04-03-2025, 10:42 AM
Uurin maad,et kas äkki mõni foorumlane on kokku puutunud Ssangyong Rexton nimelise liikuriga? Mootor 2.7 xdi ja käimakott automaat (MB NAG 5G-Tronic) Auto kasutab MB OM612 cdi mootorit mida on "significanlly" ümber ehitatud Ssangyongi poolt. KSP pumpa ei käitata mitte nukkvõllilt eest nagu MB mootoril vaid klassikalises kohas paiknev KSP. Ütleme,et mootorit on kõvasti lihtsustatud. Commonrail süsteem on ka sangyongi oma toodang.
Mure selles,et tühikäigult startides pole jõuraasugi. Midagi hakkab looma 2,5..3K rpm juures. Aga kui sees juba 5 es käik,siis ei saavuta isegi 100km/h hoogu.
Kütuse rõhk latis oli töötaval mootoril normi piires. Sellega ka andmed piirduvad,kuna see on ikka vägagi kohitsetud versioon MB asjast. Ei saa vaadata pihustite tööd ega midagi. Või on sangyongil mingi ma spets diagnostika seade? Launch ei suutnud igaljuhul. Täna tõmbab mingi uuenduse lisadega peale launchi. Äkki seal midagi rohkemat.
Lootsin saada kokku ühe tegelasega kes neid autosid kunagi esinduse hooldas,aga kahjuks see ei õnnestu.
On kellegil analoogseid sümptomeid olnud mõnel liikuril? Mingeid ideid?
Mure selles,et tühikäigult startides pole jõuraasugi. Midagi hakkab looma 2,5..3K rpm juures. Aga kui sees juba 5 es käik,siis ei saavuta isegi 100km/h hoogu.
Kütuse rõhk latis oli töötaval mootoril normi piires. Sellega ka andmed piirduvad,kuna see on ikka vägagi kohitsetud versioon MB asjast. Ei saa vaadata pihustite tööd ega midagi. Või on sangyongil mingi ma spets diagnostika seade? Launch ei suutnud igaljuhul. Täna tõmbab mingi uuenduse lisadega peale launchi. Äkki seal midagi rohkemat.
Lootsin saada kokku ühe tegelasega kes neid autosid kunagi esinduse hooldas,aga kahjuks see ei õnnestu.
On kellegil analoogseid sümptomeid olnud mõnel liikuril? Mingeid ideid?
Veel ei anna alla.