04-03-2025, 18:37 PM
Kuna õhtul peale tööpäeva aju enam keerulisemaid asju ei lahenda,siis sai täna tööjaotus ära vahetatud. Päev sai sisustatud sangajongi asju uurides ja keevitamise tööpäev hakkab peale tööpäeva 
Aga positiivset ka. Sangajongil on kaks kütusefiltrit tehasest. Ülemine paagist otse tuleva kütuse filter on kahe otsaga ja alumine on kolme otsaga. Kahe otsaga filtri osas tõstis isegi esindus käed püsti ja teatas,et äkki ebay aitab. Ostsin siis teise kolme otsaga filtri veel juurde ja tegin lisa tagasijooksu otsa voolikuga pimedaks. Uuesti alla ja külgeühendatud sai ka filtris veetuvastus andur. Lisaks said kõik vaakumvoolikud kapoti all uueks. Esisillale minev voolik on pimedaks tehtud põhjusega. Nimelt lekivad mõlema poole automaatsed rummulukud 100 jaga.
Ehk see jäi ka praegu pimedaks. Turbo on ilma lõtkuta ja ütleks,et päris heas korras kohe. Westgate hoob liigub ka kenasti ja vaakum membraan hoiab ka. Kogu kepi ja käpikute tulemusel tekkis sangajongale ülemine ots. Ehk kui juba sõidab,siis pole ka 140+ probleem. Aga alumist otsa pole kohe üldse. Kahe ringiga ringteele minnes on tõsine oht kõigile risti ette jääda.
EGR on paduvanakooli membraaniga ja mingi solenoid siis käitab seda. Samuti käitab turbo westgate-i solenoid. Nende solenoidideni ja EGR klapini jõunan mingil teisel päeval.

Aga positiivset ka. Sangajongil on kaks kütusefiltrit tehasest. Ülemine paagist otse tuleva kütuse filter on kahe otsaga ja alumine on kolme otsaga. Kahe otsaga filtri osas tõstis isegi esindus käed püsti ja teatas,et äkki ebay aitab. Ostsin siis teise kolme otsaga filtri veel juurde ja tegin lisa tagasijooksu otsa voolikuga pimedaks. Uuesti alla ja külgeühendatud sai ka filtris veetuvastus andur. Lisaks said kõik vaakumvoolikud kapoti all uueks. Esisillale minev voolik on pimedaks tehtud põhjusega. Nimelt lekivad mõlema poole automaatsed rummulukud 100 jaga.
Ehk see jäi ka praegu pimedaks. Turbo on ilma lõtkuta ja ütleks,et päris heas korras kohe. Westgate hoob liigub ka kenasti ja vaakum membraan hoiab ka. Kogu kepi ja käpikute tulemusel tekkis sangajongale ülemine ots. Ehk kui juba sõidab,siis pole ka 140+ probleem. Aga alumist otsa pole kohe üldse. Kahe ringiga ringteele minnes on tõsine oht kõigile risti ette jääda.
EGR on paduvanakooli membraaniga ja mingi solenoid siis käitab seda. Samuti käitab turbo westgate-i solenoid. Nende solenoidideni ja EGR klapini jõunan mingil teisel päeval.
Veel ei anna alla.