08-03-2025, 14:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2025, 14:48 PM ja muutjaks oli Telc.)
Isuzu kallal tööd käivad.
Rämeda lõtku allikaks oli roolikardaani rist. Läbi ussi emmi õnnestus poldid kätte saada ja kardaan vahetada. Arusaamatul kombel oli uue tüki nuutvõll vanast 42mm pikem. Lõin tutikale varuosale relaka sisse ja sai hea.
Ksf Nastik surus esikardaanile külge uue risti ja see malakas sai alla tagasi muterdatud.
Käigukasti, sildade ja vahekasti õlid on kontrollitud ja sildadesse liitrike lisatud.
Juhipoolsel küljel ja tagaluugi serval on neediliimi remont tehtud. Kundepoolse külje lapid on veel kleepida.
Eelmine omanik hoidis miskipärast auto istmeid laos. Need said ka ära toodud ja autosse tagasi paigaldatud.
Varuratta tõstuk sai ketile seekli ja ratas on taas oma kohal. Tõstuki kruttimise vardale keevitas isandpauk otsa rattamutri, et lihtsam saaks.
Rämeda lõtku allikaks oli roolikardaani rist. Läbi ussi emmi õnnestus poldid kätte saada ja kardaan vahetada. Arusaamatul kombel oli uue tüki nuutvõll vanast 42mm pikem. Lõin tutikale varuosale relaka sisse ja sai hea.
Ksf Nastik surus esikardaanile külge uue risti ja see malakas sai alla tagasi muterdatud.
Käigukasti, sildade ja vahekasti õlid on kontrollitud ja sildadesse liitrike lisatud.
Juhipoolsel küljel ja tagaluugi serval on neediliimi remont tehtud. Kundepoolse külje lapid on veel kleepida.
Eelmine omanik hoidis miskipärast auto istmeid laos. Need said ka ära toodud ja autosse tagasi paigaldatud.
Varuratta tõstuk sai ketile seekli ja ratas on taas oma kohal. Tõstuki kruttimise vardale keevitas isandpauk otsa rattamutri, et lihtsam saaks.