14-03-2025, 00:46 AM
Põhja-Tallinn töötas täna ka Isuzu kallal.
Kõigepealt harutasin laiali salongiventika, mis töötas vägagi lärmakalt. Selgus, et loksub mootori võll ise. Tellisin uue ventika.
Erinevatel pikapitel on erinevad lahendused - ajasin Isuzu segi Mazdaga, millel salongifiltri asemel on kapoti all sõel. Nüüd leidsin Isuzu armatuurlaua alt filtri ja tellisin uue. Filtri kopsikust eemaldasin veel mingi närilise mitme talve varud.
Sõber Shiim tuli appi ja lappis neediliimiga kaks kundepoolset plekiauku. Mina samal ajal demonteerisin auto ninalt laibaraua ja lisatuled.
(saadaval)
Asjalikest tegevustest veel - nimesid nimetamata oli roolikardaani vahetaja töö tulemuseks viltune rool.
Kuna rooli kodar varjas temperatuuriseierit, sai asi korda tehtud. Amatöörlikul moel sai rataste ja rooli nullasend ühendatud.
Siis käisin MTÜ Toeta Ukrainat üritusel kohtumas T-Bonega.
Sealt tagasi, liimisin-neetisin kinni viimased plekiaugud. Seega võib roostetõrje/neediremondi lõppenuks lugeda.
Kõigepealt harutasin laiali salongiventika, mis töötas vägagi lärmakalt. Selgus, et loksub mootori võll ise. Tellisin uue ventika.
Erinevatel pikapitel on erinevad lahendused - ajasin Isuzu segi Mazdaga, millel salongifiltri asemel on kapoti all sõel. Nüüd leidsin Isuzu armatuurlaua alt filtri ja tellisin uue. Filtri kopsikust eemaldasin veel mingi närilise mitme talve varud.
Sõber Shiim tuli appi ja lappis neediliimiga kaks kundepoolset plekiauku. Mina samal ajal demonteerisin auto ninalt laibaraua ja lisatuled.
(saadaval)
Asjalikest tegevustest veel - nimesid nimetamata oli roolikardaani vahetaja töö tulemuseks viltune rool.
Kuna rooli kodar varjas temperatuuriseierit, sai asi korda tehtud. Amatöörlikul moel sai rataste ja rooli nullasend ühendatud.
Siis käisin MTÜ Toeta Ukrainat üritusel kohtumas T-Bonega.
Sealt tagasi, liimisin-neetisin kinni viimased plekiaugud. Seega võib roostetõrje/neediremondi lõppenuks lugeda.