22-03-2025, 12:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2025, 12:27 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
(21-03-2025, 22:01 PM)wagoneer Kirjutas: Küsimus targematele. Sangadegajongil on esimesed autohub-id omadega igatpidi otsas. Ehk kõik simmekad ja tihendid mis peaksid vaakumit hoidma,seda ei tee. Juppide saadavaus on nagu on ja hinnanumber kisub jaburaks. Simmekad on ka sellist mõõtu,et Kavial laiutas käsi ainult.
Mis juhtuks kui paneks need rummulukud otstest lihtsalt kinni. Nii öelda püsivalt 4wd asendisse. 2WD asendis on esikardaan vahekastis lahutatud olekus ja ringi ei käi(lähipäevil täpsustan selle veel füüsilise katsega).
Omab keegi mingit analoogset kogemust? Infot? Teaks kelle käest uurida?
Oma lolli peaga mõeldes,et kui kardaan ei keerle,ehk on vaba ei tohiks ka kuidagi keerates kangutama hakata.
PS! Müüakse tegelt ka selliseid komplekte kus need autohub-id asendatakse manuaalsete hub-idega. 2WD/4WD keerataavad otstest siis.
Mis on nende manuaalsete hubide hinnad? Mul kahel hobiautol sellised küljes ja ma olen igati rahul. Tänu nendele saan ka näiteks murul sõites kasutada aeglustit ainult tagasillaga.
Kui on libe/fekaal ilm, siis panen rummulukud sisse ja valin salongist kas neli-või-kaksvedu. Ilusa ilmaga jätan rummulukud lahti ja on märksa mugavam sõita.
Kui automaatsed rummulukud pole taastatavad, ja manuaalsed kallid, siis paneks mina need samuti püsivalt kinni aga jah, testi enne see esikardaani lahtiühendamine 2WD asendis ära.Ega seal muud midagist pole, kui mingi liiter sajale lisakulu ja veidi rohkem müra. Vaata, et esikardaanil oleks ristid ka kobedad.
Muide, kas sinna sssangjongi mingi teise masina rummulukud ka sobivad?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.