22-03-2025, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2025, 21:10 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Kevad algas paljulubavalt. Äsja remonditud ja ülevõõbatud silindrid said külge ja testitud.
Kõik toimib nagu peab. Sellega on lekkivate silindritega jutt all ning järgmiseks tuleb üle vaadata pidurid ja käigukasti õli.
Sillindrite remondi eest tänan ksf. M.R. -i, kes vahetas mõlemal roolisilindril ära varred, keermestas varre otsad ja vahetas ka silindri otsas olevad liigendid/munakad. Kõik oli täpne ja null probleemi külgepanekul.
Külge sai ka ksf. M.R. poolt remonditud kopa hammustamise silinder. Teise poole silinder oli juba varem remonditud ksf. M.R. poolt.
Peale seda sai koppa pisut määritud ja otsustasin, et kopa alumised sõrmed tuleb ka teha määritavaks.
Võtsin sõrmed ükshaaval välja, enne toestasin tungrauaga kopa - tõstsin, kuni sõrm vabanes. Puurisin ava läbi, keermestasin otsa, sõrmele tõmbasin relakaga määrde parema jaotuse jaoks relakaga kerge triibu. Ei ole just kõige pädevam lahendus, kuid see masin ei pea õnneks iga päev 8 tundi tööd tegema.
Sain ära testida ka sügisel vahetatud plokisoojenduse, mille ksf. Linnuke aitas svenssonist ära tuua. Üks juhe läheb veel salong kah, kus on tavaline autodelt tuttav defa puhur.
Puhuri kasutamiseks oli täna lihtsalt liiga soe, kuid plokisoendus toimis kenasti. Mõnikümmend minutit hiljem termokaameraga tehtud pilt .
Kuskil pool tundi kulus veel radiaatori suruõhuga puhastamisele. Tolmupilv lihtsalt püsis ja püsis ja....no ilmselt 50 aasta jagu oli seal mustust. Muidu ei olekski see teema mainimist väärt, kuid radikas on tänapäeva ****ga võrreldes tummine tükk, korraliku paksu lamelliga. Kannatas rahulikult puhastuspüstolit mööda lamelle libistada, ilma et oleks olnud mingitki ohtu neid vigastada.
'
Kõik toimib nagu peab. Sellega on lekkivate silindritega jutt all ning järgmiseks tuleb üle vaadata pidurid ja käigukasti õli.
Sillindrite remondi eest tänan ksf. M.R. -i, kes vahetas mõlemal roolisilindril ära varred, keermestas varre otsad ja vahetas ka silindri otsas olevad liigendid/munakad. Kõik oli täpne ja null probleemi külgepanekul.
Külge sai ka ksf. M.R. poolt remonditud kopa hammustamise silinder. Teise poole silinder oli juba varem remonditud ksf. M.R. poolt.
Peale seda sai koppa pisut määritud ja otsustasin, et kopa alumised sõrmed tuleb ka teha määritavaks.
Võtsin sõrmed ükshaaval välja, enne toestasin tungrauaga kopa - tõstsin, kuni sõrm vabanes. Puurisin ava läbi, keermestasin otsa, sõrmele tõmbasin relakaga määrde parema jaotuse jaoks relakaga kerge triibu. Ei ole just kõige pädevam lahendus, kuid see masin ei pea õnneks iga päev 8 tundi tööd tegema.
Sain ära testida ka sügisel vahetatud plokisoojenduse, mille ksf. Linnuke aitas svenssonist ära tuua. Üks juhe läheb veel salong kah, kus on tavaline autodelt tuttav defa puhur.
Puhuri kasutamiseks oli täna lihtsalt liiga soe, kuid plokisoendus toimis kenasti. Mõnikümmend minutit hiljem termokaameraga tehtud pilt .
Kuskil pool tundi kulus veel radiaatori suruõhuga puhastamisele. Tolmupilv lihtsalt püsis ja püsis ja....no ilmselt 50 aasta jagu oli seal mustust. Muidu ei olekski see teema mainimist väärt, kuid radikas on tänapäeva ****ga võrreldes tummine tükk, korraliku paksu lamelliga. Kannatas rahulikult puhastuspüstolit mööda lamelle libistada, ilma et oleks olnud mingitki ohtu neid vigastada.
'
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.