04-04-2025, 22:21 PM
Hitehi kollane T4 buss on vahepeal saanud uue hooratta koos siduriga. Lasime vahetada, sest konsiilium otsustas, et paarsada eurot tööraha on mõistlikum kui ise paar päeva kolmekesi seal kallal nõiduda. Lisaks vahetati katkine veevoolik, 40.- € eest sai uue karteri, sest vanal oli mõra sees ja lekkis.
Ise vahetasin ära süüteluku põhja. Sellega oli omajagu pusserdamist, sest seal on pisike nurgatagune kruvi. Keevitasin endale selle kätte saamiseks nurgaga võtme. Üks õhtu käisin roostesed kohad relaka traatharjaga üle ja määrisin roostesurma peale. Nii et ajutiselt enne värvimist muutus buss koledamaks.
Täna panin Mazda kastikale külge uue veepumba (vana lekkis), vahetasin hammasrihma ja keevitasin ühe radiaatori alumise kronsteini, mis sealt täitsa puudu oli.
Mingi õhtu keerasin õigeks veel Vormsi Sorento rooli. Käsipiduriprobleemi olen ka uurinud aga seal toimub midagi müstilist, millest hästi aru ei saa.
1. Ühelt poolt tõmbab ilusti plokki, teiselt vaevalt pidurdab kui klotsid on nii kinni reguleeritud, et sõita enam ei kannata
2. Tagumiste rataste vahelise trossi kinnituspoldi keerasin lahti, et see ei takistaks.
3. Trumli seest sisu vahetasin ära. Panin uued klotsid ja reguleerija
4. Tross on sinna poole pandud küll Vormsi inseneeria meetodil vale tüübi oma aga see ei tohiks lugeda, sest tema funktsioon on tõmmata ja seda ta teeb
Sellega on mõistus veits otsas. Lihtne asi aga ei tööta. Mõtlesin veel, et võiks igaks juhuks trumli ka ära vahetada. Ja teine asi, et järsku tagumiste rataste vaheline tross on liiga pingul ja peaks käsipiduri kangi juurest trossipingutit peale keerama. Aga see vist läheb juba veidi ulmevaldkonda. Kui keegi oskab midagi arvata või tahab seda parandama tulla siis andke teada. Ma olen neid Sorento käsipidureid kümneid reguleerinud ja sellise asjaga kohtun esmakordselt.
Ise vahetasin ära süüteluku põhja. Sellega oli omajagu pusserdamist, sest seal on pisike nurgatagune kruvi. Keevitasin endale selle kätte saamiseks nurgaga võtme. Üks õhtu käisin roostesed kohad relaka traatharjaga üle ja määrisin roostesurma peale. Nii et ajutiselt enne värvimist muutus buss koledamaks.
Täna panin Mazda kastikale külge uue veepumba (vana lekkis), vahetasin hammasrihma ja keevitasin ühe radiaatori alumise kronsteini, mis sealt täitsa puudu oli.
Mingi õhtu keerasin õigeks veel Vormsi Sorento rooli. Käsipiduriprobleemi olen ka uurinud aga seal toimub midagi müstilist, millest hästi aru ei saa.
1. Ühelt poolt tõmbab ilusti plokki, teiselt vaevalt pidurdab kui klotsid on nii kinni reguleeritud, et sõita enam ei kannata
2. Tagumiste rataste vahelise trossi kinnituspoldi keerasin lahti, et see ei takistaks.
3. Trumli seest sisu vahetasin ära. Panin uued klotsid ja reguleerija
4. Tross on sinna poole pandud küll Vormsi inseneeria meetodil vale tüübi oma aga see ei tohiks lugeda, sest tema funktsioon on tõmmata ja seda ta teeb
Sellega on mõistus veits otsas. Lihtne asi aga ei tööta. Mõtlesin veel, et võiks igaks juhuks trumli ka ära vahetada. Ja teine asi, et järsku tagumiste rataste vaheline tross on liiga pingul ja peaks käsipiduri kangi juurest trossipingutit peale keerama. Aga see vist läheb juba veidi ulmevaldkonda. Kui keegi oskab midagi arvata või tahab seda parandama tulla siis andke teada. Ma olen neid Sorento käsipidureid kümneid reguleerinud ja sellise asjaga kohtun esmakordselt.