13-04-2025, 23:15 PM
Nii mõnedki asjad said liikuma, keskkonsooli vidinad liivapritsitud ja värvitud, uskumatu, terve kott liiva läks nende peale ja no päris ideaalseks ei saanud, aga parem kui varem. Käigukangi toruosa vajab veel musta värvi peale.
![[Pilt: KKasjadVarv.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKasjadVarv.jpg)
Siis ka käigukangi nupp, kui proovisin autos nuppu kätte saada, siis lõikasin õmblusest naha lahti, et aru saada, kuidas paremini kätte saada. Nüüd õmblesin kokku tagasi, puhastasin ja tegin eeltöö ning värvisin musta mati vinüüli/naha värviga. Nupp oli ka pleekinud ja pragusi täis. Pleekimise vastu oleks võibolla kuumapuhur kah aidanud, aga kuna pidin pragusi kinni liimima, siis värvisin sama värviga, tuli päris hea. Pildil näha, kuis asjad legona kokku - lahku käivad. Vedru oli kah ühest otsast roostetanud, tegin trossi kahest kiust uue ja toimib täitsa hästi.
![[Pilt: KKnupp1.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKnupp1.jpg)
![[Pilt: KKnupp2.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKnupp2.jpg)
Siis ennetavalt freesisin käigu näitamise plaadile sooned sisse, kuhu läheb siis EL juhe, kui kunagi saabub. Lisaks kroomvärviga ka üle, et ei helendaks valesse kohta.
![[Pilt: KKfrees.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKfrees.jpg)
Ja tegelesin ka puldi ning tema vastuvõtu mooduliga. Pult täitsa vinge 89 aasta kohta, suisa 4 nuppu, kinni-lahti, pagassi avamine ja salongitulede põlema panek. Paraku autoga kaasas olnud pult on vale, see ei saa kuidagi töötada, sest on sagedusele 433MHz, aga selle auto puldisüsteem töötab hoopis 309MHz peal. Õnnestus osta väidetavalt töökorras originaalpult, eks näis, kas saan kogu süsteemi taas tööle. Ostetud pult on täpselt samasugune, aga Buick Trofeo oma, logo puldil teistsugune (allpool oleval pildil on õige Reatta originaalpult).
![[Pilt: Puldid.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/Puldid.jpg)
![[Pilt: KKasjadVarv.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKasjadVarv.jpg)
Siis ka käigukangi nupp, kui proovisin autos nuppu kätte saada, siis lõikasin õmblusest naha lahti, et aru saada, kuidas paremini kätte saada. Nüüd õmblesin kokku tagasi, puhastasin ja tegin eeltöö ning värvisin musta mati vinüüli/naha värviga. Nupp oli ka pleekinud ja pragusi täis. Pleekimise vastu oleks võibolla kuumapuhur kah aidanud, aga kuna pidin pragusi kinni liimima, siis värvisin sama värviga, tuli päris hea. Pildil näha, kuis asjad legona kokku - lahku käivad. Vedru oli kah ühest otsast roostetanud, tegin trossi kahest kiust uue ja toimib täitsa hästi.
![[Pilt: KKnupp1.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKnupp1.jpg)
![[Pilt: KKnupp2.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKnupp2.jpg)
Siis ennetavalt freesisin käigu näitamise plaadile sooned sisse, kuhu läheb siis EL juhe, kui kunagi saabub. Lisaks kroomvärviga ka üle, et ei helendaks valesse kohta.
![[Pilt: KKfrees.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/KKfrees.jpg)
Ja tegelesin ka puldi ning tema vastuvõtu mooduliga. Pult täitsa vinge 89 aasta kohta, suisa 4 nuppu, kinni-lahti, pagassi avamine ja salongitulede põlema panek. Paraku autoga kaasas olnud pult on vale, see ei saa kuidagi töötada, sest on sagedusele 433MHz, aga selle auto puldisüsteem töötab hoopis 309MHz peal. Õnnestus osta väidetavalt töökorras originaalpult, eks näis, kas saan kogu süsteemi taas tööle. Ostetud pult on täpselt samasugune, aga Buick Trofeo oma, logo puldil teistsugune (allpool oleval pildil on õige Reatta originaalpult).
![[Pilt: Puldid.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/Puldid.jpg)
![[Pilt: Vastuvotja.jpg]](https://www.aatomike.ee/BuickReatta/Vastuvotja.jpg)