Täna, 02:04 AM
Mina olen nüüd päris palju oma tegemistega ajast maha jäänud.
Varem kirjeldatud Navara sai ära "soomustatud" ja sõitis ida poole minema:
Ei hakka siinkohal pikemalt peatumagi, milliseid probleeme ette tuli ja kui palju oli pisiasju, mis võtsid palju rohkem aega kui suured.
Siiski üks näide - üles avanev tagaluuk ja selle amordid. Proovilasuna mõtlesime katsetada Hiace tagaluugi omi. Juba üks amort hoidis luuki üleval, seega paar oleks olnud selge ületapp. Guugeldasin, et Hiace luugi gaasvedru sisaldab väge 760 njuutoni jagu ja tõin kohalikust autobazaarist* kaks "nullnelja" päraluugi vedru, mis kumbki lubas kirjade järgi 440 njuutonit.
Paraku selgus, et Poola tootjate uhiuued njuutonid on ilmselt Jaapani vanadest pisemad ja nende summaarne 880 luuki avatuna ei hoia.
Läksin viisin tagasi, isegi raha tagastati ja teiselt letilt võtsin kuskil läänemaailmas toodetud 460+460 njuutonit. Need olid jälle SI-süsteemi omad ja saingi luugi pidama...
Siis oli aeg korraks koju rännata...
___
* Kadaka autoturg Ukraina moodi
Varem kirjeldatud Navara sai ära "soomustatud" ja sõitis ida poole minema:
Ei hakka siinkohal pikemalt peatumagi, milliseid probleeme ette tuli ja kui palju oli pisiasju, mis võtsid palju rohkem aega kui suured.
Siiski üks näide - üles avanev tagaluuk ja selle amordid. Proovilasuna mõtlesime katsetada Hiace tagaluugi omi. Juba üks amort hoidis luuki üleval, seega paar oleks olnud selge ületapp. Guugeldasin, et Hiace luugi gaasvedru sisaldab väge 760 njuutoni jagu ja tõin kohalikust autobazaarist* kaks "nullnelja" päraluugi vedru, mis kumbki lubas kirjade järgi 440 njuutonit.
Paraku selgus, et Poola tootjate uhiuued njuutonid on ilmselt Jaapani vanadest pisemad ja nende summaarne 880 luuki avatuna ei hoia.
Läksin viisin tagasi, isegi raha tagastati ja teiselt letilt võtsin kuskil läänemaailmas toodetud 460+460 njuutonit. Need olid jälle SI-süsteemi omad ja saingi luugi pidama...
Siis oli aeg korraks koju rännata...
___
* Kadaka autoturg Ukraina moodi