14-05-2025, 09:55 AM
Seekordne sõit sõidetud jälle. Sellest natukese aja pärast ka väike kokkuvõte.
Koju naastes avastasin jälle,et keegi ei olegi mu isiklikke autosid korda teinud ja ainsaks sõitvaks vahendiks on Transit buss. Inspekteerides erinevaid UA projekte hoovis,et mida saaks kõige kiiremini liikvele(kõik on suuremahulised),tundus Frontera ATM-ist manuaaliks tegemine kõige valutum. Auto tõstukile,ATM maha. Teine auto hoovis kindlale pinnale ja õues sealt siis kardaanid ja käigukast ning sidurimajandusega seonduv maha. Tundus nagu lill. Siis aga hakkas selguma,et ei olegi nii lill see vahetus. Mingil ajal oli Opel arvamusel,et ATM põhi ning tulemüür peaksid ikka olema teistsugused kui manuaali omad. Ja mul just sellise "arvamuse" aja liikur see ATM kastiga. Aga ega ei peagi lihtne olema. Igaljuhul 12h kulunud nigu niuhti. Ja põrandal hunnik juppe.
Koju naastes avastasin jälle,et keegi ei olegi mu isiklikke autosid korda teinud ja ainsaks sõitvaks vahendiks on Transit buss. Inspekteerides erinevaid UA projekte hoovis,et mida saaks kõige kiiremini liikvele(kõik on suuremahulised),tundus Frontera ATM-ist manuaaliks tegemine kõige valutum. Auto tõstukile,ATM maha. Teine auto hoovis kindlale pinnale ja õues sealt siis kardaanid ja käigukast ning sidurimajandusega seonduv maha. Tundus nagu lill. Siis aga hakkas selguma,et ei olegi nii lill see vahetus. Mingil ajal oli Opel arvamusel,et ATM põhi ning tulemüür peaksid ikka olema teistsugused kui manuaali omad. Ja mul just sellise "arvamuse" aja liikur see ATM kastiga. Aga ega ei peagi lihtne olema. Igaljuhul 12h kulunud nigu niuhti. Ja põrandal hunnik juppe.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071