14-05-2025, 20:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2025, 08:38 AM ja muutjaks oli Telc.)
Nagu ksf! Wagoneer, nii ka mina jõudsin tagasi Ukrainast ja avastasin end liikurikriisiga silmitsi.
Ajasin aga Sorento Peipsi2 sisse, lõpetasin raamitala väliskülje lappimise ja alustasin siseküljega.
Ligipääsu lihtsustamiseks eemaldusid stange amort ja vedru ja paljastus rauavamm kogu tema ilus.
Eriauhinna loomingulise tegutsemise eest saab keegi varasem meister piduritorude eest.
Aga hea mitu tundi hiljem oli hulk head terast* kokku kleebitud ja raam hakkas natuke juba välja nägema.
Läbi ussi emmi vedrukinnitust tegema ei viitsinud õhtul enam hakata. Selle asemel võtsime paagi alt, et veel rohkem roosteauke leida.
*hea teras on siinkohal Ukrainast toodud riiuliplaadid, mis kiirabimasina ehitusest üle jäid.
Roostevaba, aga magnet võtab ja keevitada on hea
Ajasin aga Sorento Peipsi2 sisse, lõpetasin raamitala väliskülje lappimise ja alustasin siseküljega.
Ligipääsu lihtsustamiseks eemaldusid stange amort ja vedru ja paljastus rauavamm kogu tema ilus.
Eriauhinna loomingulise tegutsemise eest saab keegi varasem meister piduritorude eest.
Aga hea mitu tundi hiljem oli hulk head terast* kokku kleebitud ja raam hakkas natuke juba välja nägema.
Läbi ussi emmi vedrukinnitust tegema ei viitsinud õhtul enam hakata. Selle asemel võtsime paagi alt, et veel rohkem roosteauke leida.
*hea teras on siinkohal Ukrainast toodud riiuliplaadid, mis kiirabimasina ehitusest üle jäid.
Roostevaba, aga magnet võtab ja keevitada on hea