29-05-2025, 19:54 PM
Tänud DevilDeVille, taas targem. Jah minu autol on ka kurvituled. Teadmatusest ühendasin juhtmed ringi, peab õigesti tegema ja parandan oma eelneva postituse ka ära.
Pagan, alustasin valelt poolt, kui oleksin parema suuna enne võtnud, siis seal on suunatulel sisse ehitatud oranz kuppel, et kasutada valget PG13 890 27W (mida polegi nii väga saada) halogeenpirni. Vasakpoolsel oli see tükkideks tule sees (ekslikult arvasin, et pirni kuplist).
Aga see selleks, järgmine häda selle autoga ... Mingil põhjusel jahutusvee temperatuuriga 70+ kraadi kohapeal tiksudes pani radika ventilaatorid tööle kõige madalamas reziimis, sissepuhe ja väljapuhe jadas (varem pole kordagi nad tööle läinud). Ja oh seda seakisa, mis tuli kohati väljapuhke omast (mootoripoolne). Mis seal ikka, laager kuival. Väljast kuskilt õli sisse lasta ei saa. Võtsin siis ta auto pealt maha ja põhihäda oli tagumises laagris. Määret täis ja jäi vaikseks, aga esimene laager kõrises. No kui laiali, siis vahetaks selle ka ära. Aga see paganama labade vidin, mis tundub võllile lükatud olema, tõmmitsaga läks puruks, jube rabe, nagu malmist tehtud. Proovisin ka keerata, aga siis keerles hoopis mootori rootor. No mis seal ikka, nii tagasi ei pane, on ju tasakaalust väljas. Keevitasin siis TIG-iga üliettevaatlikult (punkt ja kohe suruõhuga jahutus) kinni nad tagasi, pisike lihv ka, panin kokku ja pagan, mootoril hoopis vale hääl ning voolutarve varasema alla 2A nüüd 6A. Tegin lahti ja neetud kollektoril pragu sees. No ei saanud kuidagi liiga palju kuuma, eks see oleks ka hiljem kunagi juhtunud ...
Mõistagi olin enda peale parajalt tige, oleks võinud ju kokku laduda ja las ta pisut kõriseb ... nüüd otsi, mis asenduseks sobiks.
Pagan, alustasin valelt poolt, kui oleksin parema suuna enne võtnud, siis seal on suunatulel sisse ehitatud oranz kuppel, et kasutada valget PG13 890 27W (mida polegi nii väga saada) halogeenpirni. Vasakpoolsel oli see tükkideks tule sees (ekslikult arvasin, et pirni kuplist).
Aga see selleks, järgmine häda selle autoga ... Mingil põhjusel jahutusvee temperatuuriga 70+ kraadi kohapeal tiksudes pani radika ventilaatorid tööle kõige madalamas reziimis, sissepuhe ja väljapuhe jadas (varem pole kordagi nad tööle läinud). Ja oh seda seakisa, mis tuli kohati väljapuhke omast (mootoripoolne). Mis seal ikka, laager kuival. Väljast kuskilt õli sisse lasta ei saa. Võtsin siis ta auto pealt maha ja põhihäda oli tagumises laagris. Määret täis ja jäi vaikseks, aga esimene laager kõrises. No kui laiali, siis vahetaks selle ka ära. Aga see paganama labade vidin, mis tundub võllile lükatud olema, tõmmitsaga läks puruks, jube rabe, nagu malmist tehtud. Proovisin ka keerata, aga siis keerles hoopis mootori rootor. No mis seal ikka, nii tagasi ei pane, on ju tasakaalust väljas. Keevitasin siis TIG-iga üliettevaatlikult (punkt ja kohe suruõhuga jahutus) kinni nad tagasi, pisike lihv ka, panin kokku ja pagan, mootoril hoopis vale hääl ning voolutarve varasema alla 2A nüüd 6A. Tegin lahti ja neetud kollektoril pragu sees. No ei saanud kuidagi liiga palju kuuma, eks see oleks ka hiljem kunagi juhtunud ...
Mõistagi olin enda peale parajalt tige, oleks võinud ju kokku laduda ja las ta pisut kõriseb ... nüüd otsi, mis asenduseks sobiks.
![[Pilt: JahutusVentikas1.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/JahutusVentikas1.jpg)