18-06-2025, 19:41 PM
(18-06-2025, 09:54 AM)v6sa Kirjutas:Ei ole kindel, pole võimalik ette teada, kui hõre on antud juhul ümberehitust vajav agregaat, või kui hästi tolle peas asuvad klapid peavad või on ka muid lekkeid.(18-06-2025, 08:03 AM)huvi5 Kirjutas: Paagist kompressoripeasse tagasivoolu vahel peab klapp ka olema, hetkel ei mäleta, kas ta seal oli, aga igatahes liinis mis jääb klapist agregaadi poole tuleb peenem rõhuvabastustoru ka selle rõhu lülijaga ühendada, muidu vastusurve tõttu ei taha käima vedada.
Oled kindel, et CO-7 puhul see probleemiks on?
Alamotoriseeritud hiinakal liigpeene toitekaabli otsas on küll vajalik tükk...
Endal oli paar aastat tagasi ka kompressori ehitus käsil, panin 4kw mootori ja pmkaubamaja/antahnika müüdava analoogse agregaadi. https://www.pmkaubamaja.ee/et/kompressor...10bar.html
Ilma rõhuvabastuseta käivitus, kuid oli vaevaline, vaevaline käivitus tähendab kõrget käivitusvoolu ja siit jõuame järgmise teemani, mis puudutab põlenud kontaktoreid ja rõhulülijaid.
(18-06-2025, 18:08 PM)muska71 Kirjutas:Ma sellest butiigist ei tea midagi, kuid kasutan sama rõhulülitit, mis on toiminud, loomulikult ei käi mul kompressor 8h päevas 5 päeva nädalas. Päris saastaks ma seda ei peaks, aga kindlapeale minek võiks olla 1f rõhulüliti ja kontaktor+termokaitse elektrikapis, nagu eelnevalt soovitatud.(18-06-2025, 06:19 AM)tcumen Kirjutas: Soetad sellise vidina (suvaline näide):Seda junni ja butiiki ei saa soovitada.Mullu ostsin sama asja samast kohast ja müüja ei tea kasutusjuhendist midagi...lihtsalt polevat ja asi ette nähtud proffidele paigaldamiseks...Asi lõppes sellega,et nende kulul saatsin tagasi ja tagastati raha...
https://www.tooriistad24.ee/kompressori-...liti-400v/
Natuke juhtmevedamist ja valmis.
Oma kunagiste kogemuste põhjal, ma tüüriks selle rõhulülitiga kontaktorit. Sel juhul sobib ühefaasiline samuti.
Nende lülitite kontaktid kippusid vanasti kehvakesed olema, või oli minul halb õnn.