27-06-2025, 10:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2025, 12:44 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Eile sain siis nädalaga lubatud elu kallimad o-rõngad memist kaheteistkümnendal päeval kätte ning pidurikambri kokkupanek võis alata.
Koostamiseks võtsin depost paar tuubi vaseliini.
Lihtsalt infoks, et pildil nähtav suur vedru lükkab käsipiduri peale, kui kambri ühest osast on rõhk maha lastud. Väiksem vedru lükkab tagasi tavapiduri.
Koostamiseks tuleb see käsipiduri vedru kokku suruda. Kuna mul pressi jätkuvalt pole, siis otsustasin tõmmata. Kinnitasin 8mm keermelati piduri varda otsa mingi esimese sobiva gaasiliitmike repertuaarist pärineva mutriga.
Siin udune pilt kooslusest enne pingestamist.
Ja siin juba kokku tõmmatud asendis ning külgedelt mutritega kinnitatud.
Edasi läks külge kambri põhi koos uue diafragmaga ja oligi kamber koos. Piisavalt lihtne protseduur, et jätta pildiga illustreerimata.
Koostamiseks võtsin depost paar tuubi vaseliini.
Lihtsalt infoks, et pildil nähtav suur vedru lükkab käsipiduri peale, kui kambri ühest osast on rõhk maha lastud. Väiksem vedru lükkab tagasi tavapiduri.
Koostamiseks tuleb see käsipiduri vedru kokku suruda. Kuna mul pressi jätkuvalt pole, siis otsustasin tõmmata. Kinnitasin 8mm keermelati piduri varda otsa mingi esimese sobiva gaasiliitmike repertuaarist pärineva mutriga.
Siin udune pilt kooslusest enne pingestamist.
Ja siin juba kokku tõmmatud asendis ning külgedelt mutritega kinnitatud.
Edasi läks külge kambri põhi koos uue diafragmaga ja oligi kamber koos. Piisavalt lihtne protseduur, et jätta pildiga illustreerimata.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.