08-07-2025, 08:29 AM
(08-07-2025, 08:22 AM)alfredo Kirjutas: ...teede olukord just tohutute pikiroobaste tõttu isegi pärast keskmisemat vihmasadu või sel ajal. No ei ole mõnus kulgemine, kui igal sekundil ähvardab sind totaalne vesiliug ja sellega kaasnevad võimalikud tagajärjed ehk kraav või vastassuunavööndi rekkarivi või neljarealisel piirete vahel uisutamine.
Pikiroobaste teke sõiduautode rööpmes üsna uutel teedel on häbiväärne tee-ehituslik käkk küll, aga vähegi rehvimustrit omav auto nendele teedel lubatud kiirustel vesiliugu sattuda ei tohiks rohkemaks, kui püsikiiruse mahaviskamiseks vaja on. Et sellest hetkest veel laiade poognatega uisutamiseni jõuda on vaja kas Suure Lollusega hakkama saada rooli taga või liikuda tõsises paduvihmas (nii 50 mm 10 minutiga) pimelennul punktüheksakümnega oludest sõltumatult.
Tänavaslikkide, lihtsalt kulumismärgini kulunud lamellrehvide ja või kerge autoke ülilaiade tõllaratastega võib tõesti sattuda olukorda, kus juba millimeeter vett 90 tõstab auto veekihile liuglema.