08-07-2025, 00:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2025, 00:20 AM ja muutjaks oli ddig.)
Peterburi tee ja Narva maantee piirkonda väga palju asja enne 90-ndate lõppu mingil põhjusel ei olnud aga justkui meenub, et tollal oli Mustakivi ja Ringtee ristmiku vahelisel lõigul 90km/h lubatud.
Kindlasti oli Munast (Loo väljasõidu tagasipöördest) kuni Maardu järveni (Põhjaranna tee ristmikuni) sellel betoonteel 90 lubatud. Mälu värskendamisesks olgu meenutatud, et järve juures oli samasugune tagasipööretega ristmik nagu oli ka Järvevana ja Veerenni tänavate ristumiskohas Tallinnas.
Loo väljasõidu tagasipööre jääb eluks ajaks meenutama (sõiduautodega) debiilikuid, kes enne vasak/tagasipööret (põhjendamatu/ootamatu) poogna paremale tegid, osaliselt blokeerides 70..90...km/h teises reas liikuvate sõidukite trajektoori ning paremal päeval sellega raske liiklusõnnetuse põhjustasid.
Eespool mainiti/kiruti Tallinn-Pärnu-Ikla maanteed, mis minu nägemusega asjast kuidagi kokku ei lähe - tee on (piisavalt) lai, möödasõiduvõimalusi (sh pikki sirgeid) on palju, liiklustihedus enamjaolt talutav, teekatte kvaliteet üle keskmise, Tallinn-Rapla teele sarnaseid üherealisi rumalusi esineb vaid Ääsmäe-Kernu 2+1 lõigul ning dildod on kasutusel vaid kolmel ristmikul. Are läbimine ongi vast ainus tõeliselt aeglane lõik kus ka möödasõidukeeluala natuke pikavõitu on.
Mulle see tee väga meeldib ning on kindlasti lõbusam sõita kui näiteks T1 ja T2 põhitrasside pikad 2+2 lõigud. Seejuures annab erilise efekti veel "s*tt" ilm, sest kui sajab kasse ja koeri või tee on lumine/jäine saab veel eriliselt mõnusalt sõitu nautida, sest viimasedki võimlejad on siis kadunud kui vits vette :-)
Äsja nimetatud Tallinn-Rapla teel sattusin just viimasel nädalal sõitma üle mitme aasta ning sai ka haagiselamuga kenasti möödasõidud tehtud. Neid füüsiliste piirangutega alasid vaadates tekib paratamatult tunne, et tegemist on kellegi foobiate realiseeringuga, mitte adekvaatse liiklusohu hindamise tagajärjel tehtud valikutega.
P.S. Peterburi tee - Narva maantee betoonlõigul 90km/h ei tundunud toona sugugi liialdusena, sest tollal domineerisid liikluses vedrustust evivad sõiduautod :-)
Kindlasti oli Munast (Loo väljasõidu tagasipöördest) kuni Maardu järveni (Põhjaranna tee ristmikuni) sellel betoonteel 90 lubatud. Mälu värskendamisesks olgu meenutatud, et järve juures oli samasugune tagasipööretega ristmik nagu oli ka Järvevana ja Veerenni tänavate ristumiskohas Tallinnas.
Loo väljasõidu tagasipööre jääb eluks ajaks meenutama (sõiduautodega) debiilikuid, kes enne vasak/tagasipööret (põhjendamatu/ootamatu) poogna paremale tegid, osaliselt blokeerides 70..90...km/h teises reas liikuvate sõidukite trajektoori ning paremal päeval sellega raske liiklusõnnetuse põhjustasid.
Eespool mainiti/kiruti Tallinn-Pärnu-Ikla maanteed, mis minu nägemusega asjast kuidagi kokku ei lähe - tee on (piisavalt) lai, möödasõiduvõimalusi (sh pikki sirgeid) on palju, liiklustihedus enamjaolt talutav, teekatte kvaliteet üle keskmise, Tallinn-Rapla teele sarnaseid üherealisi rumalusi esineb vaid Ääsmäe-Kernu 2+1 lõigul ning dildod on kasutusel vaid kolmel ristmikul. Are läbimine ongi vast ainus tõeliselt aeglane lõik kus ka möödasõidukeeluala natuke pikavõitu on.
Mulle see tee väga meeldib ning on kindlasti lõbusam sõita kui näiteks T1 ja T2 põhitrasside pikad 2+2 lõigud. Seejuures annab erilise efekti veel "s*tt" ilm, sest kui sajab kasse ja koeri või tee on lumine/jäine saab veel eriliselt mõnusalt sõitu nautida, sest viimasedki võimlejad on siis kadunud kui vits vette :-)
Äsja nimetatud Tallinn-Rapla teel sattusin just viimasel nädalal sõitma üle mitme aasta ning sai ka haagiselamuga kenasti möödasõidud tehtud. Neid füüsiliste piirangutega alasid vaadates tekib paratamatult tunne, et tegemist on kellegi foobiate realiseeringuga, mitte adekvaatse liiklusohu hindamise tagajärjel tehtud valikutega.
P.S. Peterburi tee - Narva maantee betoonlõigul 90km/h ei tundunud toona sugugi liialdusena, sest tollal domineerisid liikluses vedrustust evivad sõiduautod :-)
Connecting technologies