13-07-2025, 14:40 PM
Vahepeal on saabunud jupid Tourneole. Kohe neljapäeval vahetasin välja mootori ja tulemüüri vahelises praos mehiselt lekkiva jahutusvedeliku vooliku.
Korralikult käsi lõhkuv pusimine kitsas vahes, aga tehtud see sai.
Eile saabus meeldiva üllatusena minuga samal ajal garaaži ksf! Linnuke. Väntasime Fordil esiotsa maast lahti, et vahetada õli ja hulk juppe veermikus. Siis hakkad kõik vaikselt rappa kiskuma.
Esiteks keeldus vasak veovõlli ots võllist eraldumast. Nii kapitaalselt, et lõpuks lõikas linnuke relaka ja kirurgilise täpsusega selle "granaadi" võlli ümbert lahti.
Siis selgus, et uus ots ei sobi. Suisa nuutide arv oli vale. Vandusin, tellisin esmaspäevaks uue.
Paralleelselt selle lammutamisega keerasin õlipunni lahti ja jätsin nõrguma. Õlivahetuse järgmine samm oli avastus, et uus õlifilter ei sobi. Keere vale. Selle sain õnneks Fixuse riiulist uue.
Töö käigus vaatasime, et kuna nagunii "Ilge kepp kogu aeg. Pole aega sitalgi käia." (Kivirähk; 2000; "Rehepapp") siis vahetame ära ka rattalaagrid. Isandpauk ja Linnuke urgitsesid vanad laagrid välja, ma tõin samal ajal Motonetist uued. Nüüd on vaja leida kuskilt sõbralik hüdropress, et uued laagrid paika vajutada. Meie omal on raam katski.
Nagu laulusalm ütleb: "küll kurat, teeb hinge täis!"
Mõni asi läks ikka korda ka. Atsetüleenikuuma ja pneumomeisli koostöös tulid lahti vanad šarniirid ja uued läksid asemele viisakalt.
Stabika kondid said uued.
Õlivahetus sai ikkagi tehtud ja õhufilter ka uus.
Pagasiruumi aknal (see, mis ainult irvakile käib) oli klaasipoolnekinnitus põgenenud ja asendatud nipukatega. Aretasin sinna kummipuksi ja hülsiga poldikese ja nüüd töötab nagu tehaselahendus teisel pool.
Parempoolse liugukse keskmine rullik sai ka uus. Vasakule uksele ei olnud keskmist rullikut saadagi.
Kui keegi tahab mind täna-homme koos Tourneo käändmike ja rattalaagritega oma hüdropressile külla kutsuda, olen kutsele avatud.
Samuti kui kellelgi on poehinnast parema kursiga pruugitud pressi müüa, paluks lahkesti pakkuda!
Igaks juhuks ka nr: 56 II V II 642
Korralikult käsi lõhkuv pusimine kitsas vahes, aga tehtud see sai.
Eile saabus meeldiva üllatusena minuga samal ajal garaaži ksf! Linnuke. Väntasime Fordil esiotsa maast lahti, et vahetada õli ja hulk juppe veermikus. Siis hakkad kõik vaikselt rappa kiskuma.
Esiteks keeldus vasak veovõlli ots võllist eraldumast. Nii kapitaalselt, et lõpuks lõikas linnuke relaka ja kirurgilise täpsusega selle "granaadi" võlli ümbert lahti.
Siis selgus, et uus ots ei sobi. Suisa nuutide arv oli vale. Vandusin, tellisin esmaspäevaks uue.
Paralleelselt selle lammutamisega keerasin õlipunni lahti ja jätsin nõrguma. Õlivahetuse järgmine samm oli avastus, et uus õlifilter ei sobi. Keere vale. Selle sain õnneks Fixuse riiulist uue.
Töö käigus vaatasime, et kuna nagunii "Ilge kepp kogu aeg. Pole aega sitalgi käia." (Kivirähk; 2000; "Rehepapp") siis vahetame ära ka rattalaagrid. Isandpauk ja Linnuke urgitsesid vanad laagrid välja, ma tõin samal ajal Motonetist uued. Nüüd on vaja leida kuskilt sõbralik hüdropress, et uued laagrid paika vajutada. Meie omal on raam katski.
Nagu laulusalm ütleb: "küll kurat, teeb hinge täis!"
Mõni asi läks ikka korda ka. Atsetüleenikuuma ja pneumomeisli koostöös tulid lahti vanad šarniirid ja uued läksid asemele viisakalt.
Stabika kondid said uued.
Õlivahetus sai ikkagi tehtud ja õhufilter ka uus.
Pagasiruumi aknal (see, mis ainult irvakile käib) oli klaasipoolnekinnitus põgenenud ja asendatud nipukatega. Aretasin sinna kummipuksi ja hülsiga poldikese ja nüüd töötab nagu tehaselahendus teisel pool.
Parempoolse liugukse keskmine rullik sai ka uus. Vasakule uksele ei olnud keskmist rullikut saadagi.
Kui keegi tahab mind täna-homme koos Tourneo käändmike ja rattalaagritega oma hüdropressile külla kutsuda, olen kutsele avatud.
Samuti kui kellelgi on poehinnast parema kursiga pruugitud pressi müüa, paluks lahkesti pakkuda!
Igaks juhuks ka nr: 56 II V II 642