Eile, 11:00 AM
Põhja-Tallinnas ka töö käib.
Liivimaa parim Fordi hammasrihma vahetaja põgenes Saaremaale kui selgus, et Tourneo ristimootoril on vaja rihm vahetada nii, et keret mootori ümbert maha ei tõsteta
Pusisin siis ise uue hammasrihma ja veepumba sinna, kuhu vaja. Tegelikult ei olnud nii hull kui ise arvasin (ega nii lihtne nagu youtube videos). Klapid-kolvid kokku ei saanud seega great success.
Üks veepumba polt oli juba varem puruks keeratud. Tänud ksf isandpauk, kes ohtra vandumise saatel tüükale mutri otsa keevitas ja üldse kogu protsessis nõuandev taustajõud oli.
Märkide järgi on seda rihma ennegi auto eluea jooksul vahetatud, ja ehk poleks vaja olnudki, aga nüüd võin puhta südametunnistusega öelda, et "selle sõja kestab ära".
Mingil arusaamatul põhjusel oli radika kahest jahutusventikast suurem isend maha monteeritud. Tavakasutuses jahutas ka pisem piisavalt, aga hankisime siiski uue. Eile jõudsin rihmavahetuse eel nina laiali tõmmata ja ventikad raami panna, kokkuladumine jäi tänaseks.
Liivimaa parim Fordi hammasrihma vahetaja põgenes Saaremaale kui selgus, et Tourneo ristimootoril on vaja rihm vahetada nii, et keret mootori ümbert maha ei tõsteta

Pusisin siis ise uue hammasrihma ja veepumba sinna, kuhu vaja. Tegelikult ei olnud nii hull kui ise arvasin (ega nii lihtne nagu youtube videos). Klapid-kolvid kokku ei saanud seega great success.
Üks veepumba polt oli juba varem puruks keeratud. Tänud ksf isandpauk, kes ohtra vandumise saatel tüükale mutri otsa keevitas ja üldse kogu protsessis nõuandev taustajõud oli.
Märkide järgi on seda rihma ennegi auto eluea jooksul vahetatud, ja ehk poleks vaja olnudki, aga nüüd võin puhta südametunnistusega öelda, et "selle sõja kestab ära".
Mingil arusaamatul põhjusel oli radika kahest jahutusventikast suurem isend maha monteeritud. Tavakasutuses jahutas ka pisem piisavalt, aga hankisime siiski uue. Eile jõudsin rihmavahetuse eel nina laiali tõmmata ja ventikad raami panna, kokkuladumine jäi tänaseks.