30-07-2025, 23:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2025, 23:58 PM ja muutjaks oli aatom.)
Tundus paras hetk, et juhiiste autost eemaldada, no põhjuseid palju, juhiistme osad vidinad ei toimi, edasi ja tagasi liigub ka vaevaliselt ning saaks selle vigase juhtmejagamise (mitte pistik) korda, mis annab voolu puldi vastuvõtjale ja elektrilistele peeglitele, asub kuskil juhiistme all.
Teadsin, et see kerge töö ei saa olema, kõigepealt pidin istme kinnitusmutrite plastikud lahti saama, üks kruvi hoiab, aga neljast 2 sigaroostes. Püüdsin küll igati, risti puhastada, ettevaatlikult pilu sisse lasta (et lapiku kruvikeerajaga lahti keerata), aga lõppuks tuli ikka kruvi pea ära puurida.
![[Pilt: Juhiiste1.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste1.jpg)
Siis samaettevaatlik mutrite lahti keeramine, ei tahtnud puruks keerata, läks õnneks. Ja avanes päris huvitav vaatepilt.
![[Pilt: Juhiiste2.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste2.jpg)
![[Pilt: Juhiiste3.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste3.jpg)
Sellel viimasel pildil on kompressor, nimmepiirkonna padi puhutakse selle abil täis. Kompressor töötab, aga padi laseb läbi. Ülejäänud asjad käivad elektrimootoritega ja nagu trossülekannetega. Vigane on siis see padi, esiotsa edasi tagasi liigutaja (mootor võtab voolu sisse, aga ei liigu, saagi aru, kuis ligi pääseb) ja uimane istme edasi tagasi liigutaja. Poroloon on ka pisut katki ja ära vajunud, teagi, kas viitsin kohe korda teha, võtaks päris kaua aega.
No ja kui iste oli käes, siis avanes selline vaatepilt, inetult roostesed kohad vaibal ja ligipääsu nagu polegi sellele juhtme katkestuse kohale, peidetud teine vaiba alla, mida polegi nii lihtne kätte saada / tõsta. Muide istme keskel olev pilu on taga istujate jalgadele õhu puhumine, mida aga pole, on taga istujad.
![[Pilt: Juhiiste4.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste4.jpg)
Aga kui juba lammutasin, siis otsisin üles lisaks pandud alarmi mooduli / kaugjuhtimise puldi vastuvõtja (CenMax HIT 320 Euro) ja eemaldasin süsteemist. Päris palju juhtmeid oli ühendatud, lisaks sillatud kaks jämedamat juhet 30A kaitsmega. Lootsin, et selle viimase eemaldamisega saan B420 veakoodist lahti, aga kahjuks ei. Ja üks juhe läks pagasi avanemise nupu külge, selleks pidin eemaldama kindalaeka. Boonuseks sai korda tehtud kindalaeka valgustus.
![[Pilt: Lisaalarm.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Lisaalarm.jpg)
![[Pilt: KindalaekaValgus.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/KindalaekaValgus.jpg)
Ah ja lammutamise käigus eemaldasin ka roolialuse katte, no on ikka uskumatult roostes
![[Pilt: Roolialunepaneel.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Roolialunepaneel.jpg)
Kogu selle töö tulemusena auto endiselt käivitub ja tundub, et kõik töötab endiselt. Eks tuleb siis edasi toimetada, kiiremas korras korda saada, et taas autoga sõitmist nautida. Muide käisin autoga korra Võrus ja tee Viljandist omajagu kohati kuumaastik. Vedrustus on selline vanakooli ameeriklase oma (või siis puksid amordid kulunud vm), võttis kergelt südame pahaks küll.
Teadsin, et see kerge töö ei saa olema, kõigepealt pidin istme kinnitusmutrite plastikud lahti saama, üks kruvi hoiab, aga neljast 2 sigaroostes. Püüdsin küll igati, risti puhastada, ettevaatlikult pilu sisse lasta (et lapiku kruvikeerajaga lahti keerata), aga lõppuks tuli ikka kruvi pea ära puurida.
![[Pilt: Juhiiste1.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste1.jpg)
Siis samaettevaatlik mutrite lahti keeramine, ei tahtnud puruks keerata, läks õnneks. Ja avanes päris huvitav vaatepilt.
![[Pilt: Juhiiste2.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste2.jpg)
![[Pilt: Juhiiste3.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste3.jpg)
Sellel viimasel pildil on kompressor, nimmepiirkonna padi puhutakse selle abil täis. Kompressor töötab, aga padi laseb läbi. Ülejäänud asjad käivad elektrimootoritega ja nagu trossülekannetega. Vigane on siis see padi, esiotsa edasi tagasi liigutaja (mootor võtab voolu sisse, aga ei liigu, saagi aru, kuis ligi pääseb) ja uimane istme edasi tagasi liigutaja. Poroloon on ka pisut katki ja ära vajunud, teagi, kas viitsin kohe korda teha, võtaks päris kaua aega.
No ja kui iste oli käes, siis avanes selline vaatepilt, inetult roostesed kohad vaibal ja ligipääsu nagu polegi sellele juhtme katkestuse kohale, peidetud teine vaiba alla, mida polegi nii lihtne kätte saada / tõsta. Muide istme keskel olev pilu on taga istujate jalgadele õhu puhumine, mida aga pole, on taga istujad.
![[Pilt: Juhiiste4.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Juhiiste4.jpg)
Aga kui juba lammutasin, siis otsisin üles lisaks pandud alarmi mooduli / kaugjuhtimise puldi vastuvõtja (CenMax HIT 320 Euro) ja eemaldasin süsteemist. Päris palju juhtmeid oli ühendatud, lisaks sillatud kaks jämedamat juhet 30A kaitsmega. Lootsin, et selle viimase eemaldamisega saan B420 veakoodist lahti, aga kahjuks ei. Ja üks juhe läks pagasi avanemise nupu külge, selleks pidin eemaldama kindalaeka. Boonuseks sai korda tehtud kindalaeka valgustus.
![[Pilt: Lisaalarm.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Lisaalarm.jpg)
![[Pilt: KindalaekaValgus.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/KindalaekaValgus.jpg)
Ah ja lammutamise käigus eemaldasin ka roolialuse katte, no on ikka uskumatult roostes
![[Pilt: Roolialunepaneel.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Roolialunepaneel.jpg)
Kogu selle töö tulemusena auto endiselt käivitub ja tundub, et kõik töötab endiselt. Eks tuleb siis edasi toimetada, kiiremas korras korda saada, et taas autoga sõitmist nautida. Muide käisin autoga korra Võrus ja tee Viljandist omajagu kohati kuumaastik. Vedrustus on selline vanakooli ameeriklase oma (või siis puksid amordid kulunud vm), võttis kergelt südame pahaks küll.