01-08-2025, 09:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2025, 09:31 AM ja muutjaks oli nastik.)
Üleeilsed uudised on, et viidavasse autoparki lisandus Kia Sorento 008AYI
Esivedru katki, tagasilla küljest kinnitus lahti, tagatiivad läbi roostetanud aga muidu igati viisakas ja hooldatud auto. Kaasa tuli pagassitäis varuosasid sh uued tiivad ja pihustid. Hind 1100.- €
Ranger, ,mis vahepeal hõivas 3 autokohta - uus raam, vana raam ja kere sai uuesti kokku ühe auto koha peale.
Aega kulus ümber lappamisele täpselt 1 kuu. Tegelt päris palju õhtuid ja tööd ikka. Aga kuna ma oma elus varem ühtegi autoraami vahetanud ei ole ja enne sõda ausalt öeldes ei kujutanud ettegi, et sellist asja tegema hakkan siis võtan seda kogemuse ja saavutusena.
Suured tänud kõikidele abikätele - ksf Linnuke, kes aitas maha tõsta ja aitas ka peale ka panna. Abiks käisid ja midagi külge või maja kruvisid veel Mux, Isandpauk, Telc ja Rene01
Nüüd ei ole muud kui kapotialune kokku lapata, kast keevitada ja peale panna, pidurid külge ja rattad alla ja võib proovisõidule minna
Esivedru katki, tagasilla küljest kinnitus lahti, tagatiivad läbi roostetanud aga muidu igati viisakas ja hooldatud auto. Kaasa tuli pagassitäis varuosasid sh uued tiivad ja pihustid. Hind 1100.- €
Ranger, ,mis vahepeal hõivas 3 autokohta - uus raam, vana raam ja kere sai uuesti kokku ühe auto koha peale.
Aega kulus ümber lappamisele täpselt 1 kuu. Tegelt päris palju õhtuid ja tööd ikka. Aga kuna ma oma elus varem ühtegi autoraami vahetanud ei ole ja enne sõda ausalt öeldes ei kujutanud ettegi, et sellist asja tegema hakkan siis võtan seda kogemuse ja saavutusena.
Suured tänud kõikidele abikätele - ksf Linnuke, kes aitas maha tõsta ja aitas ka peale ka panna. Abiks käisid ja midagi külge või maja kruvisid veel Mux, Isandpauk, Telc ja Rene01
Nüüd ei ole muud kui kapotialune kokku lapata, kast keevitada ja peale panna, pidurid külge ja rattad alla ja võib proovisõidule minna
