02-08-2025, 20:03 PM
Selja nimmepiirkonna õhupadi sai valmis ja lõpuks tundub, et ka peab rõhku. Nagu eelpool mainisin, kulutasin omajagu aega, et sinna asendust leida, vana tundus olema sellisest materjalist, millest kõikse lihtsamad kätised / vee peal hulpimise madratsid ja loomulikult tükipuru tänaseks. Otsisin siis tavalise õhkmadratsi patja, et ehk õnnestub sellest teha, aga kuskil ei müüdud. Lõpuks maandusin kummipoes ja sealt müüdi lahkesti 1mm kummimatti + kiiretoimeline ülitugev kummiliim vm liim ta tegelikult on. Võtsin siis käärid ja lõikasin õige suurusega tüki välja nii, et kummitoru ühenduseks jäi 1cm ruumi.
![[Pilt: Padi1.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi1.jpg)
Siis liimisin kõigepealt kummitoru sinna külge, mõlemale kummilapatsi poole, seejärel kogu kummitoru ümbrus nii, et näpitsaga surusin kokku ja vastu kummitoru, et saaks hea. Seejärel aga jupikaupa küljed. õnnestus uskumatult hästi. Panin originaalpumba ja lüliti külge ja testima.
![[Pilt: Padi2.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi2.jpg)
![[Pilt: Padi3.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi3.jpg)
Padi õnnestus väga hästi, peab survet voolikut kinni surudes, aga lüliti mitte. sai teist 4 korda lahti võetud, lõplikus variandis uus O rõngas, see oranž tihend 180 kraadi pööratud, talle alla 0,3mm papptihend, uus vedru. Kõik õrnalt vaseliiniga kokku. Nüüd tundub, et peab rõhku lõpuks. See lüliti töötab nii, et sissepuhumise korral avatakse klapp ja pannakse mootor tööle. väljapuhumise korral aga lastakse õhk läbi mootori välja.
![[Pilt: Padi1.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi1.jpg)
Siis liimisin kõigepealt kummitoru sinna külge, mõlemale kummilapatsi poole, seejärel kogu kummitoru ümbrus nii, et näpitsaga surusin kokku ja vastu kummitoru, et saaks hea. Seejärel aga jupikaupa küljed. õnnestus uskumatult hästi. Panin originaalpumba ja lüliti külge ja testima.
![[Pilt: Padi2.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi2.jpg)
![[Pilt: Padi3.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi3.jpg)
Padi õnnestus väga hästi, peab survet voolikut kinni surudes, aga lüliti mitte. sai teist 4 korda lahti võetud, lõplikus variandis uus O rõngas, see oranž tihend 180 kraadi pööratud, talle alla 0,3mm papptihend, uus vedru. Kõik õrnalt vaseliiniga kokku. Nüüd tundub, et peab rõhku lõpuks. See lüliti töötab nii, et sissepuhumise korral avatakse klapp ja pannakse mootor tööle. väljapuhumise korral aga lastakse õhk läbi mootori välja.
![[Pilt: Padi4.jpg]](https://aatomike.ee/BuickReatta/Padi4.jpg)