Eile, 17:12 PM
Eelmisele postile lisaks,et kuigi auto oli ammu valmis,siis oli vaja peale esmaspäevast kokkulepet,et neljapäeva hommikul jõutakse Eestisse,minna ikka ronima tavapärasele testrajale. Teisipäeval lõunapausie minnes läksingi siis testrajale. Kõik toimis kuniks keerasin rattaid välja,et üle kivi ronida. Kõis ilge raks ja oli aru saada,et esivedu enam pole. Lõuna jäi söömata ja töökotta tagasi. Parem esimene veovõlli välimine ots oli puruks. Ja kuidagi nii,et jõhker ragin oli taga kui ratas niisamagi ringi käis. Kiirelt kunde autol vajalikud keevitused lõpuni ja sain tagumisest ruumis tõstuki vabaks. Frontera peale ja läks lammutamiseks. Õhtul valges sai õues doonorilt sobilik jupp eemaldatud,et hiljem katkine jupp asendada. Kolmapäeva hommikuks oli Frontera jälle sõitev. Õhtul sai salonga ka puhastatatud ning oligi neljapäeva hommikuseks minekuks valmis.
Selle postitusega said siis jooksva nädala tegemised UA autodega läbi ja aeg minna oma akusid korraks laadima.
Selle postitusega said siis jooksva nädala tegemised UA autodega läbi ja aeg minna oma akusid korraks laadima.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071