07-09-2025, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2025, 15:48 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Raami esiosas siis ka igasugu kohti tugevdatud värske materjaliga(parem pool küll alles tehtud). Lisaks kõik uued piduritorud ja taga uued silindrid ja klotsid. Õnnestus saada ka sobiv poolass taha. Samuti ka puuduv esistabikas ja mõistlikult roostes tagaluuk Siinkohal pean tänama omal poissi,kes mööda lammareid ringi tuuritas. Kuna vaakumi torud ja salvestuspaak olid ammu ära mädanenud ei liikunud esisilla lukustus enam. Sai see korda tehtud ja uued vaakumid veetud. Nüüd lülib kenasti. Kõik õlid ja filtrid ka uued.
Kokku kulunud 69h aega,millega midagi muud ju teha ei oskakski.
Teha veel:
1. Vasak esiraam korrastada
2. Vasakule uus amort
3. Tagasillale uued amordid
4. Intercooleri kinnitused korda teha (radikas on vahetatud ja nüüd ripub cooleri esiosa nipukate najal)
5. Kastile alla mingi tugevdusraam leiutada,et see pehkind asi seal natukenegi koos püsiks.
6. Leida õlileke.
7. Tuled korralikult tööle saada (lõhnab sama asja järgi millega ka ksf. Nastik maadleb)
8. Radiaatorile ülemised kinnitused ja mingi koda ventika ümber leiutada
9. Küljekarbid ära keevitada
Kokku kulunud 69h aega,millega midagi muud ju teha ei oskakski.
Teha veel:
1. Vasak esiraam korrastada
2. Vasakule uus amort
3. Tagasillale uued amordid
4. Intercooleri kinnitused korda teha (radikas on vahetatud ja nüüd ripub cooleri esiosa nipukate najal)
5. Kastile alla mingi tugevdusraam leiutada,et see pehkind asi seal natukenegi koos püsiks.
6. Leida õlileke.
7. Tuled korralikult tööle saada (lõhnab sama asja järgi millega ka ksf. Nastik maadleb)
8. Radiaatorile ülemised kinnitused ja mingi koda ventika ümber leiutada
9. Küljekarbid ära keevitada
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071