11-09-2025, 09:07 AM
Eile õhtul toimetasid Põhja-Tallinna garaaži ümber suuremad abijõud. Mux remontis ära Kohila Sorento tagumise ukse, mis ei avanenud ja tagaluugi, mis ei sulgunud. Mõlemad lukumehhanismid käisid korduvalt küljest ära ja pulkadeks laiali.
Me AP ja Rene01-ga tegime tööd 18:00 - 22:00 Rangeri kallal. Kapotialune sai kokku. Kõige rohkem pusimist oli turbo vahejahutiga, mis tuli suurem. Nii et sellele tuli ka alusraam suuremaks keevitada ja ühtlasi külge minevad torud ümber disainida. Külge sai ka käsipidur, küljekarp sai lapitud, salongi said puhtaks pestud põhjamatt ja istmed. Ka nende juures päris ilma keevituseta ei pääsenud, sest üks istmepolt oli lahti võtmisel vaja läbi lõigata ja nüüd tuli sinna mutter vastuseks asemele keevitada. Ja lõpuks said istmed sisse.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et asjad mis tunduvad, et võtavad aega pool tundi siis tegelikult läheb 2.
Nüüd ei olegi muud kui paigaldada käigukangid, keskkonsool, piduriõli, roolivõimu õli ja jahutusvedelik ja võib juba käima panna. Tundub mingi poole tunni töö
Me AP ja Rene01-ga tegime tööd 18:00 - 22:00 Rangeri kallal. Kapotialune sai kokku. Kõige rohkem pusimist oli turbo vahejahutiga, mis tuli suurem. Nii et sellele tuli ka alusraam suuremaks keevitada ja ühtlasi külge minevad torud ümber disainida. Külge sai ka käsipidur, küljekarp sai lapitud, salongi said puhtaks pestud põhjamatt ja istmed. Ka nende juures päris ilma keevituseta ei pääsenud, sest üks istmepolt oli lahti võtmisel vaja läbi lõigata ja nüüd tuli sinna mutter vastuseks asemele keevitada. Ja lõpuks said istmed sisse.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et asjad mis tunduvad, et võtavad aega pool tundi siis tegelikult läheb 2.
Nüüd ei olegi muud kui paigaldada käigukangid, keskkonsool, piduriõli, roolivõimu õli ja jahutusvedelik ja võib juba käima panna. Tundub mingi poole tunni töö
