20-09-2025, 17:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2025, 17:15 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Mingi aeg tagasi pakuti annetusena Nissan Pathfinderit Saaremaalt. Natuke aega juba seisnud ja mõned vead. Ehk raam vajab natuke keevitust ja elektri pool ülevaatamist.
Lasin treilaga ära tuua ja sain ta ka käima(toomise kulud katsin isiklikest vahenditest). Ajasin tõstukile ja kiirelt selgus,et päris mõne tunni projekt ei ole just. Raam ikka täitsa otsas ja natuke ka muid üllatusi. Aga asja tast saab kindlasti. Uued rehvid on juba olemas. Ehk algus on tehtud.
Siis helistas teisipäeval Soomest üks klient ja teatas,et tal naabrimehel 2008 T5 2.5 4wd mis nüüdseks aasta seisnud ja ei viitsita ka korda teha enam. Hinnaks 1000.- aga ära peab viima kolmapäeval.
Buss paras peldik,aga keevitamist ei vaja kusagilt.
Miinused on,et eest on intercooler puudu(pandud mingi suvaline ja suvaliste torudega ning nipukatega) ja 5 es ning 6 es käik ei lähe sisse või neid lihtsalt ei ole enam. Lisaks ka salongist asju puudu(ventilatsiooni reguleerimise plokk). Tagakardaani vahelaagrid on ka täiesti otsas. Lisaks näitab nr 2 pihusti elektrilist viga ja hakkab vahest katkuma. Aga otsustasin volkaritega kodus oleva inimesega konsulteerinult,et tasub ära tuua. Kolmapäeval 7.30 laevaga poisiga autoga(paluti oma aku kaasa võtta) Soome ja 13.30 laevaga kahe autoga tagasi. Kohale ta sõitis. Toomise kulud katsin isiklikest vahenditest.
Hetkel alustab siis intercoolerist ja torustikust. Samuti ka kliimaplokist,sest ilma selleta hakkab kohe käivitades ees ventikas uhama. Uued torud lähevad 148.- ja cooler 68.- Lisaks puuduvad salongipudinad 140.- Kui need küljes,siis näeb mis veakoodid jäävad ning saab mootori poolega edasi tegeleda. Ja loomulikult peab hakkama uurima miks viimased käigud puudu on. Heal juhul on probleem lülitusmehhanismis,havemal juhul on kast katki. Ma pigem arvan seda viimast,sest muidu oleks liiga lihtne ja ei sobiks mu muude 60+h pellerite ritta kuidagi.
Lasin treilaga ära tuua ja sain ta ka käima(toomise kulud katsin isiklikest vahenditest). Ajasin tõstukile ja kiirelt selgus,et päris mõne tunni projekt ei ole just. Raam ikka täitsa otsas ja natuke ka muid üllatusi. Aga asja tast saab kindlasti. Uued rehvid on juba olemas. Ehk algus on tehtud.
Siis helistas teisipäeval Soomest üks klient ja teatas,et tal naabrimehel 2008 T5 2.5 4wd mis nüüdseks aasta seisnud ja ei viitsita ka korda teha enam. Hinnaks 1000.- aga ära peab viima kolmapäeval.
Buss paras peldik,aga keevitamist ei vaja kusagilt.
Miinused on,et eest on intercooler puudu(pandud mingi suvaline ja suvaliste torudega ning nipukatega) ja 5 es ning 6 es käik ei lähe sisse või neid lihtsalt ei ole enam. Lisaks ka salongist asju puudu(ventilatsiooni reguleerimise plokk). Tagakardaani vahelaagrid on ka täiesti otsas. Lisaks näitab nr 2 pihusti elektrilist viga ja hakkab vahest katkuma. Aga otsustasin volkaritega kodus oleva inimesega konsulteerinult,et tasub ära tuua. Kolmapäeval 7.30 laevaga poisiga autoga(paluti oma aku kaasa võtta) Soome ja 13.30 laevaga kahe autoga tagasi. Kohale ta sõitis. Toomise kulud katsin isiklikest vahenditest.
Hetkel alustab siis intercoolerist ja torustikust. Samuti ka kliimaplokist,sest ilma selleta hakkab kohe käivitades ees ventikas uhama. Uued torud lähevad 148.- ja cooler 68.- Lisaks puuduvad salongipudinad 140.- Kui need küljes,siis näeb mis veakoodid jäävad ning saab mootori poolega edasi tegeleda. Ja loomulikult peab hakkama uurima miks viimased käigud puudu on. Heal juhul on probleem lülitusmehhanismis,havemal juhul on kast katki. Ma pigem arvan seda viimast,sest muidu oleks liiga lihtne ja ei sobiks mu muude 60+h pellerite ritta kuidagi.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071