21-09-2025, 22:36 PM
Tänaste edusammudena võib üles lugeda Kohila Sorentole paigaldatud kapotiamort ja Rangerile paigaldatud Sorento varurattatõstuk. Sorento roostevaba trossiga on parem kui originaalne ketisüsteem. Nii et ei hakanudki pikalt uurima, kas originaalroostehunnikut on võimalik käima saada?
Lisaks harutasin lahti aknatõstuki lüliti. Midagi parandamisväärset sealt ei leidnud. Aga kuna ta vahel harva töötab ja enamus aega mitte siis ilmselt on otstarbekas kuskilt uus hankida.
Tagatulesid vaatasin ka. Seal elumärke ei tuvastanud. Nentisin, et tuleb tegeleda.
Viimaks uurisin veel, et miks ta peale päeva seismist enam tööle ei lähe? See on müstilisevõitu lugu, sest pumbaga kütus läbi filtri üles tõmmata ja pihustist õhk välja lasta siis läheb kohe. Filtrist paagini on uued voolikud. Kuskilt niiske ei ole. Päris pikalt pidi pumbaga tõmbama nii et torustik ilmselt päris tühjaks vajunud. Proovin homme uuesti. Kui ei käivitu ja ikka tühjaks vajub siis peale kütusefiltri korpuse/käsipumba ei oska seal midagi ära vahetada. Aga sellel ka mingeid veatundemärke tegelt pole.
Lisaks harutasin lahti aknatõstuki lüliti. Midagi parandamisväärset sealt ei leidnud. Aga kuna ta vahel harva töötab ja enamus aega mitte siis ilmselt on otstarbekas kuskilt uus hankida.
Tagatulesid vaatasin ka. Seal elumärke ei tuvastanud. Nentisin, et tuleb tegeleda.
Viimaks uurisin veel, et miks ta peale päeva seismist enam tööle ei lähe? See on müstilisevõitu lugu, sest pumbaga kütus läbi filtri üles tõmmata ja pihustist õhk välja lasta siis läheb kohe. Filtrist paagini on uued voolikud. Kuskilt niiske ei ole. Päris pikalt pidi pumbaga tõmbama nii et torustik ilmselt päris tühjaks vajunud. Proovin homme uuesti. Kui ei käivitu ja ikka tühjaks vajub siis peale kütusefiltri korpuse/käsipumba ei oska seal midagi ära vahetada. Aga sellel ka mingeid veatundemärke tegelt pole.