21-09-2025, 23:11 PM
T5 on kahtlemata huvitav projekt. Endal üks samasugune siin siduri vahetuse ootel. Tegin selle vea et uurisin internetist selle töö tausta.. ja ega midagi suurt peale vandumise ei leidnud 4wd käigukasti mahavõtmise kohapealt. Nii et nüüd polegi julgenud ette võtta. 
Et siis ootan huviga, kuidas selle asjaga läheb. Loodetavasti muidugi pääseb lihtsamalt..
Pihusti viga kõlab kurjakuulutavalt, seal kogu see nuka ja pumpe-düse majandus nõrgake.
Õlivahetuseks läheb siis kindlasti VW506.01 tähisega (või siis järsku uuematele tohtis ka VW507 panna kui on tahma filtriga masin juba, ei mäleta kas 2008 või 2009 alates). Just sellesamuse nuka hädade pärast muu ei ole soovitatud.
Ps. Ülevaatusel tuleb piduristendis süüde välja keerata. Nooremad ülevaatajad teinekord ikka imestavad et neil aparaat errorisse läheb muidu.
Vb elementaarne kõik see nii kogenud meeste jaoks, aga mu jaoks see T5 aastate jooksul ikka nii mõnestki küljest üllatanud. Edu!

Et siis ootan huviga, kuidas selle asjaga läheb. Loodetavasti muidugi pääseb lihtsamalt..
Pihusti viga kõlab kurjakuulutavalt, seal kogu see nuka ja pumpe-düse majandus nõrgake.
Õlivahetuseks läheb siis kindlasti VW506.01 tähisega (või siis järsku uuematele tohtis ka VW507 panna kui on tahma filtriga masin juba, ei mäleta kas 2008 või 2009 alates). Just sellesamuse nuka hädade pärast muu ei ole soovitatud.
Ps. Ülevaatusel tuleb piduristendis süüde välja keerata. Nooremad ülevaatajad teinekord ikka imestavad et neil aparaat errorisse läheb muidu.
Vb elementaarne kõik see nii kogenud meeste jaoks, aga mu jaoks see T5 aastate jooksul ikka nii mõnestki küljest üllatanud. Edu!