26-09-2025, 21:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2025, 21:55 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
L200 alustab siis testsõitmise perioodi. Ja kuna ma ei oska kahe autoga korraga sõita(Hiace läbib sama etappi),siis palusin sõbral Hiacega liigelda.
Kastikas paluti värvida halliks. Hiace saatus veel lahtine(Siis nii üksus kui ka värv). Oktoobri keskpaigas üritaks need kolm äkki ka ära viia. Seda loomulikult kui juhid leiab ja finantsid ning kuu ja tähed kõik sobilikult joonduvad. Järjekorras siis Sorento nr49 Hiace nr50 ja L200 nr51
Kui aega leian,siis on plaan Sorentol uurida natuke ka miks see krdi 4wd/low ei lülitu. KSF kiirelt vaatas ja sealt sai ka mõned vihjed ja mõned asjad mille peale aega enam kulutama ei peaks.
PS! L200 püstitas ka minu uue sitast sepiku ehitamise/keevitamise rekordi. Varem oli see olnud 90+h aga L200 trumpas üle. Nüüd on see 100+h,aga käimas on alles esimesed pikemad testsõidud,nii,et lukku veel midagi ei löö. Aga ühte ütlen küll,rohkem enam kunagi nii ei tee.
Kastikas paluti värvida halliks. Hiace saatus veel lahtine(Siis nii üksus kui ka värv). Oktoobri keskpaigas üritaks need kolm äkki ka ära viia. Seda loomulikult kui juhid leiab ja finantsid ning kuu ja tähed kõik sobilikult joonduvad. Järjekorras siis Sorento nr49 Hiace nr50 ja L200 nr51
Kui aega leian,siis on plaan Sorentol uurida natuke ka miks see krdi 4wd/low ei lülitu. KSF kiirelt vaatas ja sealt sai ka mõned vihjed ja mõned asjad mille peale aega enam kulutama ei peaks.
PS! L200 püstitas ka minu uue sitast sepiku ehitamise/keevitamise rekordi. Varem oli see olnud 90+h aga L200 trumpas üle. Nüüd on see 100+h,aga käimas on alles esimesed pikemad testsõidud,nii,et lukku veel midagi ei löö. Aga ühte ütlen küll,rohkem enam kunagi nii ei tee.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071