Eile, 11:08 AM
Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.
Kuna rung on siiski sama, on meie kogemustest ehk siiski kasu.
Lühidalt vastates - on küll võimalik leida mittemäda masin. Isegi odavast otsast. 700€ eest soetatud soront "Kohila" raamikeevitust ei vaja.
Põhiline on see, et paljudes kuulutustes välja toodud müügiargument "Ostetud uuena Eestist" tähendab kahtekümmet soolamarinaadis veedetud aastat.
Otsi masin, mis on vähemalt oma esimese elukümnendi veetnud soolavabas heaoluriigis.
Kohe autot vaatama tormata pole mõtet. Kui müüja ei ole nõus pildistama tagatiibu lahtise tagauksega nii, et "uksepiida" sisekülg näha siis pole mõtet aega raisata. Samuti on esimeseks indikaatoriks tagaluuk ja selle kojamehe ümbrus.
(Ukrainarontide kontekstis meid plekirooste muidugi ei häiri).
Raami roostetamise tüüpkohad on ka siin teemas põhjalikult kajastatud (ja keevitatud). On olnud, et pealtnäha viisakal raamil on pehmed kohad astmelaudade/küljeraudade kronsade all.
Kuna rung on siiski sama, on meie kogemustest ehk siiski kasu.
Lühidalt vastates - on küll võimalik leida mittemäda masin. Isegi odavast otsast. 700€ eest soetatud soront "Kohila" raamikeevitust ei vaja.
Põhiline on see, et paljudes kuulutustes välja toodud müügiargument "Ostetud uuena Eestist" tähendab kahtekümmet soolamarinaadis veedetud aastat.
Otsi masin, mis on vähemalt oma esimese elukümnendi veetnud soolavabas heaoluriigis.
Kohe autot vaatama tormata pole mõtet. Kui müüja ei ole nõus pildistama tagatiibu lahtise tagauksega nii, et "uksepiida" sisekülg näha siis pole mõtet aega raisata. Samuti on esimeseks indikaatoriks tagaluuk ja selle kojamehe ümbrus.
(Ukrainarontide kontekstis meid plekirooste muidugi ei häiri).
Raami roostetamise tüüpkohad on ka siin teemas põhjalikult kajastatud (ja keevitatud). On olnud, et pealtnäha viisakal raamil on pehmed kohad astmelaudade/küljeraudade kronsade all.