30-09-2025, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2025, 11:27 AM ja muutjaks oli Telc.)
(30-09-2025, 11:08 AM)Telc Kirjutas: Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.
Lisa: 125kw Sorentodel on osade kasutajate/remontijate hinnangul mootor õrnem ja neid olen ka päris palju nii kaanetihendi kui ka vända veaga müügis näinud. Seega taas mõttekoht, kas tasub 3,5 tonniga koormata.
Üks maasturispetsialist selgitas nende katelde kottiminekut järgmiselt:
õigeaegselt vahetamata pihustiseibid -> ummistuv õlivõttur -> kaput!
Ehk siis kui ostaks mingis meeltesegaduses selle masina endale, vahetaks profülaktiliselt need seibid, katkuks karteri alt ja puhastaks/vahetaks õlivõtturi.
Lihtsalt tähelepanekuna: 3,5t sarnases hinnaklassis veavad veel osad Mersu ML-id, Grand Cherokeed, 3,3t võtab sappa Pajero... aga ega needki rauamädaniku vastu immuunsed pole.
