03-10-2025, 17:57 PM
Tänud pakkumast, aga pole nii oluline.
Kuna pea iga päev on minu juures öökülm, siis sai süsteemis olnud vesi päris jahutusvedeliku vastu vahetatud. Jahutusvedeliku anum oli ka väga must, eriti seestpoolt, sai naise pudelihari pihta pandud ja põhiliselt pesugeeliga puhastatud. Nüüd niipalju puhas, et näeb normaalselt, mis kõrgusel vedelik on.
Üks küsimus ka tuleviku tarbeks, ehk leidub siin foorumis mõni värvimisega tegeleja. Nimelt minu auto punane värv on vanusele vaatamata väga hästi säilinud (kapott muidugi kivitäkkeid täis), pole pleekinud. Aga lakk koorub. Kas on olemas miski meetod, et saaks normaalselt originaalvärvi säilitada, aga üle lakkida uuesti? Selgelt autol originaalvärv, sest küljetriipude asukohad (kivihall toon) näha, osaliselt mõni lõik alleski. See ka küsimis, kuidas nad tehtud on, näha on, et söövitanud laki sisse ja kleeps nagu ei ole, sest küünega maha ei tule.
Kuna pea iga päev on minu juures öökülm, siis sai süsteemis olnud vesi päris jahutusvedeliku vastu vahetatud. Jahutusvedeliku anum oli ka väga must, eriti seestpoolt, sai naise pudelihari pihta pandud ja põhiliselt pesugeeliga puhastatud. Nüüd niipalju puhas, et näeb normaalselt, mis kõrgusel vedelik on.
Üks küsimus ka tuleviku tarbeks, ehk leidub siin foorumis mõni värvimisega tegeleja. Nimelt minu auto punane värv on vanusele vaatamata väga hästi säilinud (kapott muidugi kivitäkkeid täis), pole pleekinud. Aga lakk koorub. Kas on olemas miski meetod, et saaks normaalselt originaalvärvi säilitada, aga üle lakkida uuesti? Selgelt autol originaalvärv, sest küljetriipude asukohad (kivihall toon) näha, osaliselt mõni lõik alleski. See ka küsimis, kuidas nad tehtud on, näha on, et söövitanud laki sisse ja kleeps nagu ei ole, sest küünega maha ei tule.