29-10-2025, 20:03 PM
Jahutusvee pidamist saab lihtsasti kontrollida, jahutusveega täita, radika korgi asemele kummipunn ja 1bar rõhk sisse. Enne muidugi pean gaasi klapi külge panema, sealt käib peenikeste torudega ka jahutusvedelik läbi (saaks sulgeda, aga jätan originaalina) ja peale testi vaikselt õhusurve eemaldada, olen korduvalt punni pealt lendamisel jahutusvedelikuga kokku saanud, sel sunnikul kah inerts olemas
.
Ultraheli vann olemas, aga liiga väike ja seni pigem pettumust valmistanud, no ei tule sellised detailid välja, kuis netivideotes. Eriti alumiinium, mis oksüdeerub, reageerib vm ja ka karburaatoritega on jama tekitanud, kanalitest saasta / oksiidi kisub osaliselt lahti ja pärast kipub düüse ummistama ...
Kuna juba pikemalt sõiduilma pole olnud (ei taha teist vees leotada), siis tellisin klapikambri tihendid ja poldi alused mütsid ning tuulutuse toru õige tihendi ära. Hetkel ligipääs palju parem. Aga mitte kiviautost, viimati on teine tõsiselt närvidele käima hakanud, lisad samast laost järgmise vidina ja näitab et tuleb erinevatest ladudest, transa oluliselt kallim. Ja üldse panin 3 asja kokku, vidinad 11€, transa 48€, maksud 13€ = 72€, absurd. Seekord sinna raha ei jätnud ja sain samad asjad kõik kokku amazonist 52€ .
Kütusetorusid saada pole ja on teised erilised (värvitud), kõik käivad 2 eri mõõtu O tihenditega, survepool 7,8 / 11,2 mm ja tagasivool 6,1 / 8,7mm. Pigem üritan kunagi taastada, kui paagi maha võtan, et tasemeandur vahetada (pole saada, pean uuesti kerima, ühe tuttava Ferrari oma juba taastasin) ja võibolla ka kütusepump (vahest harva kiunub käivitamisel).
.Ultraheli vann olemas, aga liiga väike ja seni pigem pettumust valmistanud, no ei tule sellised detailid välja, kuis netivideotes. Eriti alumiinium, mis oksüdeerub, reageerib vm ja ka karburaatoritega on jama tekitanud, kanalitest saasta / oksiidi kisub osaliselt lahti ja pärast kipub düüse ummistama ...
Kuna juba pikemalt sõiduilma pole olnud (ei taha teist vees leotada), siis tellisin klapikambri tihendid ja poldi alused mütsid ning tuulutuse toru õige tihendi ära. Hetkel ligipääs palju parem. Aga mitte kiviautost, viimati on teine tõsiselt närvidele käima hakanud, lisad samast laost järgmise vidina ja näitab et tuleb erinevatest ladudest, transa oluliselt kallim. Ja üldse panin 3 asja kokku, vidinad 11€, transa 48€, maksud 13€ = 72€, absurd. Seekord sinna raha ei jätnud ja sain samad asjad kõik kokku amazonist 52€ .
Kütusetorusid saada pole ja on teised erilised (värvitud), kõik käivad 2 eri mõõtu O tihenditega, survepool 7,8 / 11,2 mm ja tagasivool 6,1 / 8,7mm. Pigem üritan kunagi taastada, kui paagi maha võtan, et tasemeandur vahetada (pole saada, pean uuesti kerima, ühe tuttava Ferrari oma juba taastasin) ja võibolla ka kütusepump (vahest harva kiunub käivitamisel).
