Eile, 16:54 PM 
	
	
	
		Pean kurvastusega tõdema, et andsin alla. Võtsin starteri uuesti laua peal lahti, rootori tagalaager lõtkuta ja ka esimene, mis läheb planetaari lõtkuta. Väikest lõtku oli tunda vaid sama telje otsalaagrist (teistpool planetaari), aga kuis seda laagrit eemaldada, on ta otsakorgi taga (kuis eemaldada)? Ja üldse, et kogu see eespoolne kupatus demonteerida on vaja miskit erivõtit, et alumine võll kätte saada. Ehk siis oma vanuritega võin ma seda teha, aga igapäevaautol niimoodi katsetada ja aega raisata ei näinud mõtet. Veel enam, et starterit pole sellel autol lihtne eemaldada, saab alt (aga lahti keeramiseks peab ikka ülevalt lammutama), või siis eemaldades aku hoidja raami ja ülevalt, nii tegin mina.
Uus starter peal ja kõik korras, käivitamisel korraks viskab pinge akuklemmidel pisut üle 10V peale, hääl ja starteri kiirus hoopis teine.
   
   
   
   
   
	
	
	
	
Uus starter peal ja kõik korras, käivitamisel korraks viskab pinge akuklemmidel pisut üle 10V peale, hääl ja starteri kiirus hoopis teine.
