Eile, 20:07 PM 
	
	
	(Eile, 12:01 PM)v6sa Kirjutas: Kolmas/vahepealne toetus on pikavõllilistel otseveostarteritel (näiteks nõukatraktorite originaalid) ja koaksiaalsetel reduktorstarteritel.
Keskmise toetuse puudulikkusel tõmmatakse rootor viltu ja ebavõrdse õhupilu tõttu ümbermõõdul mootori toodetav pöördemoment väheneb drastiliselt. Voolutarve paraku mitte
Tuvastada saab ainult lahkamisel.
V6sal õigus ja samas natuke ei ole ka. Kui minu Toyotal see jama oli, siis Elke ja Amserv viga ei leidnud. Viimase variandina käisin siis ühe vene mehe juures, kes pidi olema väga tark. Ta mõõtis voolu pinget ostsilloskoobi ehk ossiga ja ütles kohe, et käivitamisel pinge kõigub liiga palju ja ilmselt starter poob. Väidetavalt need puksid peavad väga täpselt paigas olema ja kui midagi natuke loksub, siis ongi jama käes. Tänapäeval vist ossi enam keegi ei kasuta ja digi voltmeetriga sellist kõikumist ei tuvasta, seieriga ehk saaks aru.

