22-11-2025, 21:48 PM
(22-11-2025, 09:38 AM)v6sa Kirjutas:(21-11-2025, 22:37 PM)Suuredmootorid Kirjutas: Mina nii julgelt ei lahmiks. Nii nagu mulle on räägitud, pole võimalik lõhkenud esirehviga (rasket) veokit rooliga suunata, lõhkenud esirehvi suunas toimuv kiskumine olevat sedavõrd ränk. ...
Tänan viisaka ja hooliva diagnoosi eest.
Esirehvi lõhkemine ON ränk. Aga mitte nii ränk siledal asfaldil, et siledal asfaldil kurvi sisse vääramatult teelt välja viia tühja krusa ilma, et seda poleks võimalik pareerida ÄRKVEL ja KOHAL oleval juhil. Lööb hetkeks rooli käest ära, aga veoauto inerts aitab: sekundiga ei muutu liikumissuunaga suurt midagi. Selle aja peale püüad rooli kinni, surud vasaku jala kabiinipõrandasse ja rebid tagasi. Ehmatusega tegeled hiljem. Pükstega ka.
...
Vasaku esirehvi pauk, viib hetkega vastassuunda, kui veab, siis saad oma poolele tagasi, hea kui on pikm raamivahe, ise proovisin järele, talvel pimedas Tln-Trt teel. vasaku servani jäi napp meeter. Sadulveokiga nii lihtne ei ole, kuival asfaldil oli maanteekiirusel rong kääris ja koormaga haagis juhtis nina põllule, üle vastassuuna, õnneks nägin asja kõrvalt.
