23-11-2025, 11:35 AM
(23-11-2025, 10:08 AM)v6sa Kirjutas:(22-11-2025, 21:48 PM)hulgus Kirjutas:...(22-11-2025, 09:38 AM)v6sa Kirjutas:(21-11-2025, 22:37 PM)Suuredmootorid Kirjutas: Mina nii julgelt ei lahmiks. Nii nagu mulle on räägitud, pole võimalik lõhkenud esirehviga (rasket) veokit rooliga suunata, lõhkenud esirehvi suunas toimuv kiskumine olevat sedavõrd ränk. ...
...
Esirehvi lõhkemine ON ränk. Aga mitte nii ränk siledal asfaldil, et siledal asfaldil kurvi sisse vääramatult teelt välja viia tühja krusa ilma, et seda poleks võimalik pareerida ÄRKVEL ja KOHAL oleval juhil. ...
Vasaku esirehvi pauk, viib hetkega vastassuunda,...
Ei pea paika:
Vaadake videosid: mõni laseb käest ära ja mõni saab püütud. Ning mainitud "hetk" kestab mitmeid sekundeid.
...
Minu protsessor ei suuda takkajärele tuvastada, oli see hetk nüüd 0,5s, või pikem. Asjaolud on erinevad, antud juhul 4x2 ja täis koormaga (17tn kogukaalu), või tühjalt, kas masin on topelt tagasillaga 2x6, 4x6, või lausa 4x8 veoskeemiga. Viimasega olla kuuldavasti võimalik sõita ka tühja (esi)rehviga kilomeetreid, enne kui märkad.
Piiretest. Rootsis laialt levinud trosspiirded ei suuda isegi tühja bussi pidada, kui see liuhkamisi vastasuunda vallutas. (Leedukas, kõrvalised tegevused roolis), või järsult teele tekkinud kiirtee mahasõit 270 kraadi paremale (Eesti registris buss, 25 reisijat peal). Trosspiire rulliti mitmekümne meetri jagu maha ja buss külitas serviti kraavis. Järeldus: need piirded on ikka lolli pea ja suurema massi vastu võimetud. Norras kah need lainetavast plekist väänatud piirded on samad, nõrgema nügimise kannatavad ära, aga targem annab ikka järele.
ps. Kas kellelgi on kogemus ZIL 157-ga raiesmikul kändu rammida? kiiresti õpid sõrmed väljapool rooliratast hoidma...
