08-09-2004, 11:52 AM
Suzuki Vitarale sobivad veljed on ära proovitud variant. Erinevad tootjad Ameerikast pakuvad ka 18 tolliseid kroomitud kodarvelgi, sel juhul tuleb rehvid muidugi madalamad panna. Interneti kaubamajadest peaks leidma.
Mootorite osas tean omadest kogemustest, et uuem Gorki tehnika ei erine saavutuste poolest milleski vanast. Küsimus on pigem kvaliteedis. Minu vana Volga sõidab ka 100 km tunnikiiruse juures päris vaikselt ja jõudu on ka piisavalt. Oluline on, et mootor (kepsud, kolvid, hooratas) oleks tasakaalus või sarnased jupid võrdse kaaluga. Samuti ei tohiks kardaan visata ja kummidetailid olla liiga pehmed.
Nõukogude V8 automaatkastiga tohib Volgale panna küll, sest selliseid on tehtud. Keegi ei riku ju seadust kui ta restaureerib nö KGB Volgat originaali lähedaseks. Iseasi kas sel on mõtet kui need oleks olnud hea juhitavusega autod, siis oleks neid tehtud märksa rohkem.
Mina muidugi originaalifännina ei ehitaks midagi ümber, sest Volga on ilmagi huvitav liikur!
Mootorite osas tean omadest kogemustest, et uuem Gorki tehnika ei erine saavutuste poolest milleski vanast. Küsimus on pigem kvaliteedis. Minu vana Volga sõidab ka 100 km tunnikiiruse juures päris vaikselt ja jõudu on ka piisavalt. Oluline on, et mootor (kepsud, kolvid, hooratas) oleks tasakaalus või sarnased jupid võrdse kaaluga. Samuti ei tohiks kardaan visata ja kummidetailid olla liiga pehmed.
Nõukogude V8 automaatkastiga tohib Volgale panna küll, sest selliseid on tehtud. Keegi ei riku ju seadust kui ta restaureerib nö KGB Volgat originaali lähedaseks. Iseasi kas sel on mõtet kui need oleks olnud hea juhitavusega autod, siis oleks neid tehtud märksa rohkem.
Mina muidugi originaalifännina ei ehitaks midagi ümber, sest Volga on ilmagi huvitav liikur!
Tõnu Piibur
5116265